oordoppen / gehoorbeschermers voor kleine kindjes?

Discussion in 'Verzorging' started by Tord, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Wie heeft er ervaring met oordopjes, gehoorbeschermers oid voor baby´s ? We gaan binnenkort naar de carnavalsoptocht, en als de baby niet meekan vanwege de herrie moet een van ons ook thuisblijven.

Als er niks geschikts is blijft een van ons gewoon thuis, daar is geen discussie over mogelijk, maar mocht er een veilig alternatief zijn voor zijn kleine oortjes dan is het wel zo gezellig om samen te gaan :).

Ik ben benieuwd!

2. Purk

Purk Niet meer actief

3. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    is dat die groen/ roze waar Kid opstaat? Die ziet er goed uit maar is pas vanaf 6 maanden... onze zoon is tzt net een maand dus ik kan deze helaas nog niet gebruiken.
    Bedankt in ieder geval!

4. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Er zijn wel oordopjes voor kinderen en babies. Bij de optocht op Aruba vorig jaar deelden ze die gratis uit, maar ja daar heb je niet zoveel aan. Misschien googelen? Ik vind onder andere Alle merken oordopjes in n webwinkel!

Het werkte trouwens prima, ze hebben beiden geen kik gegeven, en Jente heeft rustig tijdens de optocht liggen pitten :D

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Earmuffs 4 Baby

Deze zijn wel voor baby's. Onderaan staat dat ze vanaf de geboorte te gebruiken zijn.
    Anders even bellen of mailen wat er precies kan. Ik heb dat ook eens gedaan daar. Prima service!

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wij hebben verstelbare oorbeschermers gekocht in de Gamma. ik denk dat die wel passen op je kindje, ze zaten bij mij (en tim) erg strak, zonder pijn te doen natuurlijk.

7. solof

solof Nieuw lid

Jan 30, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    al iets interessants gevonden? er is eigenlijk niet echt veel voor pasgeborenen van +/- 1 maand oud. Ik zou anders eens kijken bij een oordopjes fabrikant. Daar heb je meerdere keuzes. Als laatste kun je ook 'simpele' foam-dopjes gebruiken welke je heel simpelweg in de oren doet en aanpast aan het oor.

Succes in ieder geval!

Share This Page