Probleem met Joie I Anchor! Ze maakt zichzelf los

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Nele87, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hoi,

sinds enkele dagen kan onze dochter zelf de gordels losser maken!

Ze kan met haar vingers net in het gaatje waar het stukje van de gordels uit hangt. Ze duwt dan op het knopje en leunt voorover. Zo trekt ze de gordels helemaal los. Ik vind het doodeng.
    Dit zou toch niet mogen kunnen!

Ik dacht eerst dat de gordels wat de laag stonden. Ik heb ze nu een stand hoger gezet, maar ze kan het nog steeds.

Iemand van jullie dit nog al meegemaakt?
    (We gebruiken de stoel nu voorwaarts, maar volgens mij maakt dat niet uit.)

Dit was een dure stoel, € 300, maar ik ben serieus aan het overwegen om een andere te kopen.
    In de auto van mijn man hebben we een maxi cosi Rubi, en daarin kan ze niet aan het knopje.

Ik ga nu nog proberen om opgerolde handdoek onder haar billen te leggen, zo komt ze hoger te zetten, en kan ze hopelijk niet meer bij het knopje. (of dat nog veilig is.. dat is nog een andere vraag!)

Ik hoop dat iemand tips voor me heeft.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier doet ze het ook bij onze Axkid Minikid. Ze is hier 3 jaar.
    Ik ben boos geworden, een paar keer gestopt onderweg.
    Nu de deal dat ik m flink strak doe, zij m heel iets losser maakt en dan pas als we stilstaan met de auto op bestemming.
    Dit gaat nu goed gelukkig.

3. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Okee, er zijn dus toch meer stoelen waarmee dit mogelijk is. Vind het zo gek... Kunnen ze dat niet anders maken ? :(
    Ik ben al enkele keren heel boos geworden, maar dat heeft nog niet geholpen. Ze is ook nogal eigenwijs de laatste tijd! "Ik ben 2 en ik zeg nee!"

4. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tja, als ze weten hoe het werkt, kunnen ze iedere stoel losmaken ;)
    Daar komt het opvoeden om de hoek kijken; jij bepaalt dat ze dat niet mag doen!

Ga alsjeblieft niet 'prutsen' met handdoeken e.d. Gebruik de stoel zoals het hoort en verbied je kind de gordels los te maken.

Deel Deze Pagina