Is dit raar, of ligt het aan mij? :')

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Er wordt net aangebeld, m'n vriend doet open. Staat er oudere man, van een jaar of 60 (volgens m'n vriend dus), die we helemaal niet kennen. Hij zegt 'Oh, sorry, volgens mij sta ik bij een verkeerd adres, ik moet eigenlijk op nummer 4 zijn.' ;) Is dat nou raar, of ligt het aan mij? Er hangen hier gewoon duidelijk zichtbare bordjes met huisnummers. Als we nou op nummer 2 of nummer 6 woonden had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar we wonen echt een aantal huizen verder ;)

Ik word er toch een beetje zenuwachtig van, alsof die man aan het controleren is of mensen thuis zijn, zoals je wel eens leest ;)

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, dat is inderdaad vreemd!

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    hmm ik zou dat ook een beetje raar vinden hoor, als je zoals je al zegt net een huis ernaast woont dan is het niet zo heel vreemd maar een paar huizen verder is wel een beetje vreemd.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is best vreemd ja.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm ik zou daar niet meteen wat achter zoeken geloof ik

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tis vreemd of zielig....verder :(

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Misschien had hij echt niet goed gekeken?
    Tuurlijk weet je t nooit zeker en zeker voorzichtig zijn.

8. Wij gaan toevallig vanavond uit, zijn de hele nacht weg.. Dus tja, als ie nog terugkomt, zijn we er in ieder geval niet :p Deuren gaan wel goed op slot straks!

9. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach misschien had de beste man zich in eerste instantie in het nummer vergist en vond hij het wel zo netjes om even af te wachten of iemand opendeed (misschien herinnerde hij zich later pas dat hij op nummer 4 moest zijn).

Zou er niet echt direct iets achter zoeken geloof ik.

10. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    tja zou je er niet te naar over maken ;). De man is al op leeftijd misschien was hij echt in de war. We hebben het hier ook weleens.

11. Misschien maak ik me ook wel gewoon te druk hoor, ik heb er sowieso een hekel aan als de bel gaat en ik verwacht niemand. Helemaal in het donker! Het is dat m'n vriend er is, ik had zelf écht niet open gedaan!

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik zou wel voor de zekerheid een tijdschakelaar op je verlichting zetten en die tot een uurtje of 1 laten branden, zodat het in ieder geval lijkt alsof je thuis bent.

13. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Nou ik vind het wel raar. En heb precies hetzelfde mee gemaakt en toen hebben ze ingebroken bij de buren. Ze gingen gewoon kijken of ik ook thuis was. Altijd uitkijken.

14. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou er in eerste instantie ook niks achter zoeken, maar ik ben er wel achter dat ik in zulke dingen wat te naief ben. Een vriendin van mij vertelde zoiets soortgelijks en toen zei ik ook: ach maak je niet zo druk;) een dag later in de straat ingebroken.

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Tsja blijft lastig omdat die man al op leeftijd was.. kan je niet eens rondje buurt doen? kijken of het daar ook gebeurd is? En anders naar nr 4 gaan en daar even je verhaal uitleggen.. misschien zit de beste man daar wel gewoon een bakkie te doen ;)

16. En dan denken zij straks 'Wow, da's een vreemd verhaal, die vrouw wil hier vast inbreken!' :p

17. tulip

tulip Niet meer actief

hahaha, kennen de mensen op nummer 4 je niet dan??

18. Haha nee.. Of nouja, misschien hebben ze mij wel eens zien lopen, ik val enigszins op, maar ik heb ze nooit gesproken en zou ook echt niet wéten wie er op nummer 4 woont. Ik ken de buren naast me en tegenover me, en dat is ook alleen maar van gezicht. Ik woon niet echt in een hele leuke buurt ;)

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha mss was het dat wel... hij was je enigzins opgevallen ;)

nee hoor ik begrijp je wel... ik zou ook achterdocht krijgen... en dat kun je tegenwoordig beter teveel dan te weinig zijn tegenwoordig!!

ik doe savonds ook nooit zomaar de deur open als ik niemand verwacht.
    bij ons is ook al wel is ingebroken mss dat het meetelt..
    kijk als iemand me savonds echt moet hebben, en ik zou niet opdoen... tegenwoordig heeft eigenlijk iedereen die ik ken wel een mobiel dan bellen of smsen ze wel even van te voren!!

iig gewoon duidelijk een licht aan laten als of het lijkt of er wel iemand thuis is. maar verder wel lekker genieten van je avond he... want volgens mij ben je het zelfde als ik (dat je er toch wel even aan denkt vanavond)

20. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    sorry voor mijn taal foutjes en foute zinnen... werd ondertussen afgeleid door de kids ;)

Deel Deze Pagina