Vind de pamper erg duur worden. Wat zijn jullie ervaringen met de andere merken en huismerken. Voor mijn dochtertje van bijna 4 heb ik de luier alleen voor 's nachts nodig. En voor mijn nieuwe dochtertjes dus in alle omstandigheden. Wordt ook weer een smal poppetje is de voorspelling. Graag jullie ervaringen! Melanie
Hier gebruik ik vooral pampers, vooral overdag, omdat ik dat toch de fijnste luiers vind omdat ze zo lekker dun zijn. Ik heb ook regelmatig etosluiers, ook erg fijne luiers niet te dik en ook niet duur. De aldi heeft ook goede luiers, maar die worden zo dik, maar voor de nacht wil ik die nog wel gebruiken en zeker bij mijn zoontje van 5. Hier 2 kinderen nog helemaal ind eluier en eentje half, dus ik weet hoe duur het is om ze in de pampers te hebben. Ik haal ze ook altijd in de reclame, zoals nu 4 pakken voor 39 euro bij de etos.
Bedankt alvast voor jullie adviezen en ervaringen. Die uitslag van het programma Kassa vindt ik ook erg interessant. Dank je wel!!! Altijd goed om te weten.
Levi lekte (gelukkig) altijd door in Pampers, want vind die ook echt onbetaalbaar worden. Levi deed het altijd erg goed op Kruidvat en Aldi
Ik heb nog nooit kruidvat geprobeerd maar ga vandaag een pak halen. Maar verder heb ik jaren pampers gebruikt omdat het (vind ik) prettige luiers zijn.
Mart lekte steeds door de kruidvatluiers. Wat ik ook probeerde. Eigen merk etos en c1000 vond ik wel prettig. Maar ik gebruik eigenlijk wel alleen pampers baby dry.
Kruidvat zijn erg fijn, maar mijn zoontje krijgt er rode billen van (dochter deed het prima met deze luiers). Pampers gingen beide kinderen zo doorheen, ze stinken en voelen klam aan aan de buitenkant. Ik ben het meest tevreden over de C1000 luiers! Ook etos vind ik nu wel fijn. Zijn lekker dun!
alternatief van pampers zijn hier de Etos luiers. Kruidvat is ook oke,maar ik vind de Etos een veel prettigere en klantvriendelijkere winkel dan de kruidvat
Wat ik zo irritant vind aan die van kruidvat: die blijven in de vorm als je ze af doet! Supervervelend als het kindje heeft gepoept, want dan krult elke keer die &*%$@luier weer omhoog Hier pampers en die bevallen prima..
Heb een tijdje Kruidvat gebruikt maar ik vind het niks. Hij kreeg er hele rode billen van en vind ze vrij stug tegenover pampers. Gebruik altijd de actifit voor overdag en 's avonds. Voor mij geen andere meer. Koop luiers ook alleen in de aanbieding anders vind ik het ook veel te duur.
hier ook liever pampers. KV-luiers ervaarde ik ook als erg stug en teveel plastic ofzo. de liezen waren altijd rood. plus dat ze nogal doorlekten , met name snachts.
Hier juist constant een natte baby in de kruidvat luiers. Pampers is wel een succes! Heb een keer een pak AH-luiers gekregen, en die vond ik eerlijk gezegd wat fijner dan die van de kruidvat, ze waren wat zachter.
Ach ik heb zoiets van: ben tevreden met deze, dan ga ik ook niet verder zoeken want je zit het toch altijd te vergelijken. Ben nog steeds niet failliet aan de pampers, koop ze altijd in de aanbieding, dus ik vind het wel best. Ik bespaarde op voeding Lang leve gratis bv
Hier alleen maar lekkage met Kruidvat luiers... Pampers, Babylove luiers (maar die komen uit Duitsland) en Aldi zijn hier favoriet.