geluidjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wanneer gaan baby's verschillende geluidjes/klanken maken?
    Onze meid maakt(buiten het gillen om) eigenlijk alleen nog maar aaa en ooooh geluidjes. Is dat wel normaal?

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Roy is overal vrij vroeg in, maar met geluidjes ook niet.
    Hier ook alleen nog maar gillen, ah en oh en sinds kort is wawawawa
    helemaal favoriet. Nu nog even zorgen dat dat veranderd in mamamama of papapapa :D

Gr. Marieke

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

elk kind ontwikkelt op zijn eigen manier.
    Ze kiezen uit de grote vitrine kast wat zij het leukst vinden.
    Soms staan ze even stil en soms doen ze opeens heel veel.
    Komt dus vanzelf wel. ;)

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat is verschillend denk ik, Sterre " praatte" heel veel toen ze 4 maanden was, toen was ze anderhalve maand stil, ik begon me al zorgen te maken. En nu brabbelt ze je oren van je hoofd, nu is ze met het volume bezig, hard zacht hard zacht hard zacht :D

5. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hier eerst geluidjes; urre, ah, oh. Die hoor ik nu bijna niet meer want mevrouw heeft ontdekt dat gillen veel leuker is! :D

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dat vroeg ik me nu ook af!
    Mijn zoontje was al met 2 maanden geluiden aan het maken als: aaaahhhh en oohhhh in verschillende volumes en toonhoogtes. Ook is het af en toe: kkrrrr of ggghhhhhh, maar dingen als: wawawa dat doet ie niet. Ik heb het idee alsof het al 2 maanden stil staat?
    Waarschijnlijk is ie zich nu weer op een ander vlak ana het ontwikkelen. Rollen etc.

7. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Tja, verschillende geluidjes komen er al een maand of zo uit. Sinds kort ook wat meer volume. Ze oefent ook lekker veel met tong uitsteken en lachen en zo. Maar ook heel druk met omrollen (van rug naar buik, terug kan ze nog niet) en als ze dan op haar buik ligt dan kijkt ze naar de afbeelding op het box kleed en maakt ze geluidjes daar tegen en probeert ze speeltjes te pakken, wat nog niet lukt dus frustratie :D

Deel Deze Pagina