heb al eerder topic geopend over mijn dochter dat ze al 2 weken aan de diarree zit. Nu leek het gister beter te gaan maar vandaag heeft ze weeral 6 spuitluiers gehad. Over het algemeen dronk ze nog wel goed en at ook goed. Nu heeft ze vandaaf 3/4 tuitbeker leeg en paar slokken van mijn ice tea en verder wel goed gegeten Is het verstandig om haar ors te geven nu of is datr nog niet nodig. Lees wel overal dat ze snel uitdrogen dus nu ga ik twijfelen...
Wel ors met fruitsmaak of door de limo. Sorry vind 3/4 tuitbeker en een paar slokjes wel erg weinig. Anders lekker ijsjes fruit enz. Goed op de plasluiers letten he en naar je meisje blijven kijken. succes groetjes kim
Ze heeft net nog 100 ml ors gedronken en dat ging er achter elkaar in ! Plasluiers is erg moeilijk op te letten aangezien iedere luier vol diarree zit en dat is ook geel en echt water wel met stukken onverteerd voedsel er tussen. En heb dan ook nog de pech dat mijn dochter met 40 graden koorts nog rondspringt dus ze laat niet snel zien dat ze zich echt ziek voelt:S
Gewoon geven hoor. Op de verpakking staat wel hoeveel je mag geven. Mijn kindje dronk ook niks en gooide alles er aan 2 kanten uit, maar dronk de ors wel. eventueel met een theelepeltje als grote slokken er weer uit komen. Sterkte met je dochter.
Zou het inderdaad gewoon geven. En je kunt ook prima eerst zonder smaakje proberen: J. dronk ook gewone ORS, vond ze bijna lekkerder dan water, siroop, ...
Ja ors is juist heel verstandig. Wat vervelend dat het nog niet beter gaat. Onze arts zij trouwens dat toen ik dacht dat mijn zoon kiesjes kreeg en hij 40 graden koorts had dat dat nooit daarvan kon komen ( de koorts werd volgens hem.nooit zo hoog ban tanden krijgen) hij bleek ook een keelontsteking te hebben vandaar dus de koorts, sterkte hoor.( weet niet of dat van die koorts echt niet kan met tanden hoor artsen roepen wel vaker wat haha)
Inderdaad, gewoon geven. En volgens mij kan je uitdroging ook controleren op andere manieren, zou even googelen. Sterkte joh!
De kinderarts zei hier dat als ze ors drinken ze aan het uitdrogen zijn omdat het zo vies is door de smaak. Lijkt mij dat ze wat ontlasting op kweek moeten zetten als het al zo lang duurt. Ruikt het ook anders?