Ik heb de croozer kid for 2. Ik wilde graag een fietskar die ook als buggy te gebruiken is en dat dan de disselstang eraf kan. Daar wees een kennis van ons op dat dat bij hun kar niet kon en dat was erg lastig met het wandelen. dan stak de disselstang er vooruit. Verder wilde ik er een die redelijk compact opvouwbaar was en niet te zwaar en inderdaad behoorlijk veel ruimte. Toen zijn wij dus bij deze terecht gekomen. Ik vind het een hele fijne kar!! Hier word hij 5 dagen in de week gebruikt. 1 minpuntje hij past bij sommige supermarkten niet door de kassa's:x. Verder geen minpunten te bedenken
hehehe, hier kan die er ook af!! Maar idd, hier pas ik de supermarkt niet eens in...dus moet hem buiten laten staan en mijn kids overhevelen....handig met een baby..... Onze AH had eerst altijd een kar met baby schelp erop....hebben ze niet meer!!
Heb je het al voor elkaar? Ik heb ook een winther dolphin en ik kon de schelp op twee standen instellen, hij staat nu nog op practisch liggen. Ik heb trouwens precies zo de kar tweedehands gekocht Pas hier wel door de appie trouwens.