Draagzak: beco (soleil) of bandolino

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Luvv, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik twijfel tussen deze twee. M'n dochter is nu 3 weken en heeft last van verborgen reflux. Daarom wil ik een draagzak aanschaffen. Twijfel tussen twee bovenstaande. Iemand ervaring met 1 of beide?

2. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb een bondolino, ben daar zeer tevreden over. Het draagt heerlijk comfortabel voor zowel mij als voor mijn kindje. Met de andere heb ik geen ervaring. Het omdoen is appeltje eitje. Ik heb hem ook al meermalen gewassen en blijft als nieuw. Is vlot droog. En het zakje erop vind ik reuze handig, daar doe ik meestal een speentje in of me huissleutel

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb de beco butterfly 2 dat is de voorganger van de beco soleil. Ik vind het een hele prettige draagzak. Er zit en harnasje in waardoor het heel makkelijk is om je kindje erin te doen. Heel makkelijk af te stellen. Ook heel makkelijk mee te nemen. Wij zijn er heel tevreden over.

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Zijn deze ook handig voor zo'n kleintje? M'n dochter is denk ik zo'n 50 cm en 3500 gram gok ik.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier ook een beco butterfly. Superhandig ding en ze zit er goed in. Mijn kleintje is nu 52 cm en 3900 gram. 2 weken oud.

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hmm ok want ik lees op diverse sites dat ie pas geschikt is vanaf een paar maanden oud.... Ik kreeg nu als advies een marsupi alleen die is weer veel minder lang te gebruiken.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tja, overal lees je verschillende dingen...
    Beco staat goed bekend dus ik vertrouw hun meer dan 1 of andere draagconsulent of andere site die die dingen verkoopt...
    Beco zelf zegt dat het kan vanaf 3500 gr. En volgens fysio zit ze er prima in.
    Er zit een baby inzet in en die was bij mn 1e al met 2 maanden te klein. Waarom zit die erbij als hij toch te klein is op het moment dat je hem (volgens sommige site's) mag gebruiken:(
    Je moet natuurlijk ook goed naar je kleine kijken. Zit die er bijv wel goed in?
    Heupjes in kikkerhouding, hoofdje en de rest goed ondersteund, zakt het niet weg in de zak enz..

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Deel Deze Pagina