Dubbele cijfers

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ken je dat? Je kijkt op de klok en ziet dubbele cijfers...11:11, 13:13 enz. Nou ben ik helemaal niet zo van dat bijgelovige normaal, maar het lijkt haast geen toeval meer te zijn.
    Iemand hiermee bekend? Betekent dat nou iets of moet ik er niks achter zoeken?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Het betekent enkel dat jij op het juiste moment naar de klok gekeken hebt.

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik :D
    Heb het altijd al veel gehad, maar de laatste weken is het echt extreem veel! Ieder uur op de klok (10:10 11:11 12:12 ect), maar ook met boodschappen doen moest ik laatst 11 euro en 11 cent afrekenen ;)

Dorene virtue heeft een lijst met verklaringen (even zoeken op meestergetallen), maar die is vrij zweverig en engelen zus en zo. Daar moet je van houden.. Ik zie het zelf liever als een knipoog van boven.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Precies dit haha :D

5. Nou ik dacht dus dat ik het ook altijd had..
    Maar het schijnt dus zo te zijn dat je wel vaker kijkt, alleen dan is het niet bijzonder genoeg dus sla je het niet op.
    De andere keren wel, daarom lijkt het alsof je altijd op dat moment kijkt.
    Snap je?

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dit dus.

7. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Als je een lijstje maakt met de cijfers van iedere keer dat je op de klok kijkt, blijkt het idd gewoon toeval. De meeste keren sla je het gewoon niet op en vergeet je het 3 minuten later alweer. Alleen deze bijzondere vallen op en blijven je bij. Zo klein is de kans nu ook weer niet.. ieder uur opnieuw een kans een hele minuut lang! (Of eigenlijk 2 minuten als je bijv 10:11 ook meerekend

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

3 minuten later vergeten..? Ben ik dan de enige idioot die soms wel tot 3x toe op de klok moet kijken voor ik weet hoe laat het eigenlijk is? :)

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Haha ja dit gebeurt bij mij dus ook regelmatig. :D:)

On topic. Ik geloof niet dat dit een betekenis heeft.

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Klopt wat hierboven gezegd wordt, die bijzondere getallen onthoud je gewoon sneller.
    Zo kijk ik ontzettend vaak op de klok om 9:19 of 19:09. Voor mijn gevoel dan. De trouwdatum van mijn ouders was 19 september dus deze tijdstippen vallen extra op.
    Vanmorgen keek ik om 7:08 op mijn telefoon terwijl op dat moment mijn batterij 78% was. Ook grappig ;). En jaren geleden heb ik eens een print screen van mijn laptop gemaakt toen datum en tijd boven elkaar in de hoek van het beeldscherm allemaal dezelfde getallen bevatten. Maar die heb ik niet meer, is te lang geleden. Dus welke getallen het waren weet ik niet meer. Maar vergelijkbaar met bijvoorbeeld 13:15 op 1-3-15.

11. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Neem een wijzer klok :D

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

11:11u is een hele normale tijd. Het komt namelijk elke 24 uur voor. Dus nee, het betekent niets anders dan dat het 11 over 11 is.

13. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Oh ik heb dit al een hele tijd! Van alles komt voorbij aan combi's! Het boek over getallen van doreen virtue is een aanrader, je kunt ook de betekenissen van de getallen opzoeken op internet. Het zijn boodschappen van je engelen.. Of je dat gelooft of niet: ik vind het een mooi gegeven en moet er altijd om glimlachen als ik ze zie ;) 11.11 is trouwens heel vaak een begin. Ze doen dit om je aandacht te trekken. Mijn ervaring is dat er later nog meer nummers komen!
    Oh ja, ben trouwens niet echt religieus ingesteld (als in de rooms katholieke kerk waar ik gedoopt ben ofzo) maar dit is alleen maar positief (de betekenis) en ik vind het leuk!

Deel Deze Pagina