Mijn meissie moet voor 4 maanden een gipsbroek!!!!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Romy1980, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    We hebben eergister gehoord dat me meisje geopereerd moet worden en dan 4 mnd een gipsbroek om moet.

Zielig he (ze zal er zelf weinig last van hebben maar toch)
    Haar favo bezigheid is zwemmen en dat akn ze straks niet meer....:(

Ach ja er zijn ergere dingen ik weet het maar voor mij is dit even erg.
    Van mij mag het winter worden want ik zie het helemaal niet zitten met 40 graden.

Liefs een depri mama

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh jee, dat is wel sneu. Hopelijk heeft ze er zelf vrij weinig last van. Wanneer moet ze geopereerd worden? Is dat al op korte termijn? hopelijk zijn die 4 maanden zo voorbij!! Sterkte voor de operatie en alles komt goed, dat weet ik zeker!

3. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    IK krijg een oproep van het ziekenhuis....
    Ik weet ook wel dat alles goed komt en dat ik eigenlijk niet mag klagen maar het voelt zo oneerlijk....

Ach ja ik laat het maar op me af komen.
    Bedankt voor je reactie

liefs

4. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He Romy

Tuurlijk mag je wel even klagen. Het is toch vreselijk als je kindje zoiets moet. Mijn kleine meid heeft een spreidbroekje en de eerste keer dat ik die om moest doen moest ik ook even huilen. Het is gewoon k@#$%t dat zoiets moet, zeker met deze warmte
    EN Indy doet het prima hoor met haar spreidbroekje, maar ze is altijd zooo blij als ie even af mag.
    Heel veel sterkte en gun je zelf ook even af een toe een baalmoment ;)

5. jettepet

jettepet Niet meer actief

Je mag altijd even lekker van je afklagen hier hoor, mijn dochter heeft sinds januari een spreidbroek voor haar heupdysplasie en ik heb ook flink wat afgehuild...achteraf viel het allemaal mee gelukkig.
    Ze heeft er gelukkig nooit minder omgeslapen..
    Ze hoeft de spreidbroek sinds mei alleen s; nachts nog om, maar heb hem vanavond niet omgedaan, het is nl 30 graden op haar kamer.

Hopelijk wordt je dochter pas met een maand geopereerd, kan ze nog even lekker genieten van het zwemmen.
    Sterkte meid!

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

sterkte, je dochter went er heel snel aan, die heeft er weinig last van, al moet ik wel zeggen met deze hitte, kan ik wel zien dat je er tegen op ziet.
    maar ziekenhuis heeft vast wel tips voor je.

en weet je die 4mnd zijn zo om, die van mij had een spreidbroekje, maar ik vond dat de tijd zo omvloog ze heeft hem 5 mnd dag en nacht gehad en daarna nog 8 week alleen snachts)

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    eefje kreeg net vlak na de geboorte gips voor 6 wk en heeft daarna 2mnd in een pavlik bandage gezeten.. ik heb gejankt toen ze dat ding aandeden...

het is voor een goed doel heb ik mezelf maar voorgehouden, heb ook veel foto's gemaakt en haar gipsen beentje en bandage heb ik nog..

succes er mee!

8. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    o ik weet precies hoe jij je voelt, helemaal als jet het net te horen krijgt. Het wordt je verteld en daarna mag je naar huis. Onze meid heeft nu drie maanden een spreidbroek(ze is nu ruim 8 maanden).
    Tijdens de laatste controle werd ons verteld dat deze nog vier maanden moest dragen, daarna een loopbeugel en wanneer ze dan een jaar of drie vier is wordt ze geopereerd.
    Misschien is het wel mogelijk dat de operatie wel wordt uitgesteld tot na de zomer.......sterkte.

9. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Hey, mijn dochter is net 4 weekjes uit het gips. Ze heeft 3 maanden gips gehad. Daarvoor al 3 maanden spreidbroek en nu weer spreidbroek.
    Gips is wel echt warm nu met dit weer!! Vraag inderdaad maar goed om tips in het ziekenhuis.
    Een spreidbroek kan nog af en ze zijn dan nog wat mobiler, maar gips is wel even anders...Gelukkig vinden wij het vaak erger dan de kleintjes.
    Als je straks nog vraagjes hebt kun je me altijd PBen.
    Veel succes!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

he meid,

Je mag klagen hoor, is echt niet leuk als je kindje geopereerd moet worden (mijn meissie moest dat ook met 4 maand voor iets anders) en in een gipsbroek moet.

hele veel sterkte gewensd voor jullie kleine meid en voor jullie ook. Is zwaar.

11. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie`s.
    Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.....we moeten maar afwachten.

Er komen ineens zoveel dingen op je af niet normaal....
    ook zoveel vragen waar je pas aan denkt als je idd weer opweg naar huis bent.

Maar ja bedankt voor het feit dat ik hier ff lekker mag klagen.

Dikke kus aan jullie allemaal.....

Deel Deze Pagina