Ik heb een meubelstuk op marktplaats gezet twee weken geleden, met prijs erbij, maar men mocht ook bieden. Het bieden bleef wat hangen na een paar dagen, dus heb ik de hoogste bieder gemaild dat ze het mag hebben voor de geboden prijs. Het duurde twee dagen voor ze reageerde en het enige wat ze zegt is dat ze interesse heeft, ze gaat verder nog niet in op wanneer ze het komt ophalen. Er is ondertussen al overheen geboden, maar ik had het haar toegezegd en dan houd ik ook mijn woord. Dus ik reageer met de vraag wanneer ze het komt ophalen. Vervolgens reageert ze daarop dat het de komende dagen niet kan, maar ze graag de week daarna langskomt. Dus ik heb 6 opties gegeven van momenten waarop ze langs kan komen. Dat is nu bijna drie dagen geleden en ik heb nog steeds geen reactie. Ik heb nu niet meer zo'n goed gevoel door het wachten. Heb eerder zoiets gehad en nadat ik mijn adres had gegeven kwam diegene nooit opdagen. Ik wil haar dus eigenlijk mailen om te zeggen dat het naar de volgende gaat. Wat vinden jullie? Ben ik te ongeduldig? En kan ik het maken naar die persoon?
Hmm, lastig hè, denk wel dat ik in dit geval zou mailen dat je er vanaf ziet en het aan een ander verkoopt. Duurt wel erg lang.
Zou haar ook mail dat je met iemand Anders verder in zee gaat omdat het te lang duurt. 3 dagen is lang zat.
Ik zou een mailtje sturen dat ze nog 24 uur tijd heeft om te reageren wanneer ze komt en als ze dan nog niet heeft gereageerd, jij er vanuit gaat dat ze geen interesse meer heeft en jij dus met de volgende in zee gaat.
Ik vind dat je lang genoeg hebt gewacht. Net wat je zegt het komt zo vaak voor dat mensen niet komen opdagen.
Ik geef 24 uur om reactie te geven. Daarna gaat het naar de Volgende. Als ik het nog 2 wk in huis moet laten staan zou ik een aanbetaling vragen of anders ook naar volgende gaan
Zet de advertentie op gereserveerd. Dan reageert ze vast meteen, en anders mail je de hoogste bieder..
SHit is dat he... Ik zou haar mailen en zeggen dat je het vervelend vind dat je zolang op antwoord moet wachten. Ik zou haar echt max 24 uur de tijd geven om te reageren. Ik zou ook benoemen als morgen om 17.00u bijv. nog niks heb gehoord gaat hij naar iemand anders. Kijken of ze reageert. Ik vind het zo irritant dat er zoveel mensen op marktplaats zitten die ergens op bieden, en vervolgens ga je akkoord met het bod. Dan trekken ze het in, zeggen het toch niet te willen of laten niks meer van zich horen. Nu heb ik iemand die iets graag wilt, vraagt mijn gegevens, reageert heel snel en nu ineens geen reacties meer geeft. Daar gaan mijn haren recht van overeind staan. Zoooooooooow irri he
Bedankt allemaal, dit steuntje in de rug had ik even nodig Ik mail haar dat ik naar de volgende ga. @Kim: Had hem een dag geleden al op gereserveerd gezet, maar dat hielp nog niks
Goed dat je verdergaat met een ander. Ik geef iemand ook altijd de tijd maar dit duurt wel erg lang. Heb je hem verkocht?
Ik mail altijd. Aangezien ik 24 uur niets van je heb gehoord ga ik met een andere geïnteresseerde in zee.
De volgende reageerde wel gelijk op mijn mail, het wordt morgen opgehaald Ik had haar dus zaterdagavond gemaild en kreeg zondagochtend nog een mailtje waarin ze zei dat ze misschien wel dinsdag kon komen en anders zaterdag Ik heb maar niet meer gereageerd, geen zin in gedoe en ze moet haar mails maar beter lezen (heb nog gecontroleerd of ik hem wel goed verstuurd had, maar hij stond gewoon tussen mijn verzonden items ).