ik heb de stof op een stoffenbeurs gekocht, is vast ook wel iets op de markt te krijgen. het viel me op dat voornamelijk voor meisjes leuke stoffen te krijgen waren, voor jongens of iets neutraals moest ik iets langer zoeken. maar dat hangt ook van de winkel/markt af hoor. ik ga een poging doen tot een schetsje. er staat nu nog niks te gebeuren hier, dus zolang gaan we gewoon met de alledaagse dingen door haha
Ik zal as zaterdag hier ook eens naar de markt gaan, op stofjes zoektocht Alvast bedankt voor je hulp met het schetsje. Enne, nu gebeurt er misschien nog niks, weet ook niet hoe je eerste bevalling was, maar bij mij kwam die tweede in een noodgang, dus....het kan zomaar, ineens gebeurt zijn! Geniet dus nog maar even van dikke buik en (hopelijk) nachten zonder onderbrekingen
mijn eerste was een geplande ks, weinig onverwacht dus dinsdag krijg ik te horen of ik deze keer ingeleid zal worden of niet (gaat lichamelijk en geetselijk niet goed meer met mij en ze willen me liever niet nog veel langer laten doorlopen), dus misschien deze keer weer enigzins gepland de schets ga ik morgen even aan werken en even wat details navragen bij mijn moeder!
Ik vind 30 euro persoonlijk een te laag bedrag om te gokken dat je hierover geen invoerrechten en btw moet betalen. Als je mazzel hebt wordt je pakje zo doorgestuurd, als je pech hebt en de douane houdt het tegen komen er nog flinke kosten bij. Kijk voor details op de site van de belastingdienst... http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
Hoi foetbal, dit is niet de eerste keer dat wij iets via internet kopen en zeker ook niet het duurste. We hebben 4-5 keer duurdere spullen op die manier aangeschaft en nooit invoerrechten betaald. Maar gelijk heb je, je kan een keer pech hebben. (gelukkig zijn we dan nog goedkoper uit als je alle winst van meerdere internetkoopjes bij elkaar optelt ) groetjes.
goh, nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. koop niet vaak in eht buitenland, heb eigenlijk maar 1 keer een duurdere aankoop gedaan in amerika, maar er helemaal neit bij stil gestaan dat er bijkomende kosten zijn, dom van mij eigenlijk.
Komt dus denk ik ook niet in de meeste gevallen voor. Bij mij in ieder geval nog nooit en heb meerdere aankopen uit Amerika, China, Duitsland.... zul je zien dat er nu een flink extra prijskaartje op zit, haha!
julia hoe bevalt je fietskar? wij zijn ons ook aan het oriénteren nu op een aankoop, zal ws een goede 2e handse worden, maar wat is er veel keus he meiden...pffft!
Hoi Juut, Bevalt prima! We zijn erg tevreden. Nu moet ik er wel bijzeggen, dat met zo'n babyschaal erin er plek overblijft voor 1 kindje, maar zou dat een fors/groot kindje zijn dan zou dat misschien een beetje krap worden. Unze uk is zeer tenger, dus dan gaat het prima. We hebben hem nadat we hem hebben uitgeklapt niet weer in elkaar gezet, dus weet niet hoe makkelijk/snel dat gaat. Verder zijn we heel tevreden. Kindjes zitten er prima in, nog niet gebruikt in storm of extreme regen trouwens, dus ook daar kan ik weinig over melden
ik heb er 1 alleen we hebben een maxicosi erin dus dan kan youame er niet naast die zit dan bij mij achterop
bedankt vr jullie reacties meiden! claartje hier van ditt opic heeft ons stiekem alvast ook wel erg fan van de nordiccab gemaakt. wij zijn nogal fanatieke fietsers en willen in de toekomst ook graag op vakantie met de fietskar, dus is wel belangrijk dat we een hele goede hebben. gebruiken jullie de kar vaak?
Ik heb inmiddels ook een fietskar sinds vrijdag (2dehands maar eigenlijk nog nieuw want er is maar 5 keer mee gereden en ziet er uit als nieuw!) Ik heb hem al 3 keer gebruikt en Davy vind het geweldig en het fietst beter als ik had verwacht. De eerste rit dachtr ik dat ik en vrachtwagen was Maar nu weet ik al precies hoever ik opp het fietspad moet rijden en overal langs. Ideaal vind ik het aangezien we hier geen auto hebben (ook geen rijbewijs) en de winkels zitten ongeveer een 1,5 kilometer verderop. Er kan best wat in achterin het bagage vak en kan de kleine op 3 manieren er in doen (links/rechts/midden) zodat er altijd wel ruimte is voor wat boodschappen. Het kinderzitje heb ik ook gewoon achterop zodat ik als het ndig is alleen boodschappen erin kan doen en de kleine gewoon op de fiets. Van de zomer zal ik er zelfs lopend boodschappen mee kunnen doen! Ben er erg blij mee en het geeft me veel meer vrijheid met weg gaan (regen en wind maken niks meer uit nu) Ik kan hem ook snel ombouwen tot buggy dus dat is ook al erg fijn!
juut. momenteel gebruik ik de kar even niet zo vlak na de bevalling maar normaal gebruik ik de kar dagelijks. voor korte stukjes, maar ook langere stukken en dan ook overal naar toe. winkelen, dagje fietsen, op visite en grote boodschappen doen. ik kan hier echt niet meer zonder hoor! ben erg benieuwd hoe Lasse de kar gaat vinden. vast net zo leuk als z'n broer. heb al helemaal zin in het voorjaar.
@Claartje, gefeliciteerd met Lasse! Gaat het goed? Is jullie kar trouwens regenproof in een flink harede regenbui, of hebben jullie 'm nog nooit met zulk weer gebruikt? (wij niet namelijk, ben wel benieuwd, maar tis niet echt een uitnodiging om met zulk weer te gaan fietsen.... ) @Juut, al besloten voor welke kar jullie gaan? Ik kijk trouwens ook uit naar het voorjaar, geen kinderen meer dik inpakken, maar gewoon hup erin, gordels vast en fietsen maar! Dat zal veel tijd schelen
ow claartje haha wat leuk jij hebt er een kindje bij! proficiat, gaat alles goed? (o even off topic) ik denk dat we vr de nordiccab gaan hoor..klinkt allemaal wel heel goed, en ik vind de uitgebreide gebruikerservaring van claartje fijn en veelzeggend! weet wel zeker dat wij er heeeel veel plezier van zullen hebben. wel even de spaarrekening plunderen (blijft nog wel wat over hoor//) maar wauw, wat heb ik ook al een voorpret! zeker met de lente en de zomer in het vooruitzicht! zo leuk gewoon! dnek dat we m misschien deze week gaan bestellen, vlgd week heeft mn man carnavalsvakantie, kunnen we een beetje proefrijden. Mn dochter wordt 1 maart 2 en mn zoontje is 2 1/2 maand nu, ben erg benieuwd hoe ze het zullen vinden! o en claartje las nog even iets over werktekening voetenzak, ook daarvoor hou ik mezelf aan bevolen als je weer een beetje fit bent en een beetje tijd hebt!
Ik ook niet ...welke merken zijn nou echt goed...kidcar en? en een harde bodem...zoveel verschillen....
het gaat hier super, zijn heerlijk aan het genieten dat was even op een laag pitje komen te staan door de bevalling, maar gaan we komende tijd weer mee bezig!
Wij hebben de croozer 2 zitter nieuws gekocht...Met babyschelp...Ik ben heerlijk mobiel geweest meteen na de geboorte...En nu ngo steeds met de 2e opkosmt