Bij ons kan de croozer ook niet in huis, maar wij zetten hem dan onder de carport. Kan ik de kinderen daar er in zetten.
die stangen om de wielen kun je er gemakkelijk afklikken en dan weer op doen, maar hij blijft te breed! Heel erg vervelend dat hij nu maar staat te staan Wij wonen in de stad en ik durf hem niet aan ons raam aan de voorkant te zetten bang dat ze hem stelen , maar ja nu staat hij ook maar te staan
Bij chariot adviseren ze om je baby pas vanaf 6 mnd achter de fiets te hangen. Wij waren eigenwijs en hebben het al eerder gedaan met een maand of 3 geloof ik. Wat iemand anders ook al zei. Rustig aan fietsen niet te veel over de hobbels en zachte banden dat scheelt een boel. Lopend kan het wel eerder natuurlijk hobbelt zelfs minder dan een kinderwagen heb ik het idee.
Wij hebben een nordic cab en zijn er erg tevreden over. Gebruiken m nu veel, en ook met al die rotsneeuw was het echt een uitkomst. Kindjes vallen er vaak in slaap, kijk maar:
Nou ja, zeg, Juut, het had mijn dochter kunnen zijn op de foto van jouw kindjes! Ik dacht echt even dat het haar was, wat lijken ze slapend op elkaar! Ik ben gewoon in shock! Echt. Die van mij slapen ook negen van de tien keer in de Nordic Cab, ideaal!
haha yake dan ben ik wel heel nieuwsgierig geworden hoor..heb je geen slaapfoto toevallig, kan ik ook even spieken?
# 276 en 277 in http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/187597-show-kids-d-7.html#post6730937 . Maar op deze foto's zie je het juist niet