Hallo Hier bied ik onze audi A4 te koop aan. Audi A4 2002 166.000km word nog mee gereden Kleur zwart Velgen blijven er onder. net voor de winter nieuwe APK. View attachment 68158 vraag prijs: 10,000
zo dat is een mooie auto.... maar wel een beetje aan de dure kant.. wij hebben een laguna uit 2007 gekocht met 80.000 op de teller voor 7.600
als je hem echt met succes kwijt wilt moet je eens gaan kijken en zoeken op marktplaats wat die auto's kosten... en dan ietsje onder de prijs gaan zitten dan ben je hem zo kwijt...
Volgens mij is die prijs best goed hoor, misschien wat hoog, maar niet extreem. Laguna is wel wat anders als een A4. Weet ook niet of het een diesel of een benzine is? Benzine zijn de km's aan de hoge kant, voor een diesel zijn die km's peanuts...
dat maakt echt geen verschil hoor, het gaat de mensen om de aantal gereden km... je gaat geen auto kopen die al de helft erop heeft zitten voor 10.000 lijkt me... daar kan je een andere nieuwe auto voor kopen...
het is n benzine dame,s en kijk maar eens op MP daar zitten ze veel rond de prijs van 9 tot 10.000 euro dat is en blijft audi!!
Nee hoor niet altijd. Ik wil voor geen goud een Laguna, maar een Audi wil ik wel (kan het alleen niet betalen, haha). Ook al is de Laguna nieuw en heeft de Audi al meer dan anderhalve ton gelopen... Een Renault schrijft nou eenmaal sneller af dan een Audi. TS misschien een tip voor jou: haal er 1 euro af. Heel veel mensen zoeken op auto's tot 10.000 euro en dan valt jouw auto net buiten beeld. Maak er 9.999 van. Klinkt ook nog beter in de oren
Hallo Hier bied ik onze audi A4 te koop aan. Audi A4 2002 166.000km word nog mee gereden Kleur zwart Velgen blijven er onder. net voor de winter nieuwe APK. vraag prijs: 9,999
Wij verkopen de auto omdat er n andere voor in de plaats komt n 3deurs want we hebben nog n 5deurs auto. hij is gewoon tip top in orde netjes alle beurten en apk gehad! rijd als n zonnentje!
helaas standaard wielen zijn voorzien van winterbanden,en die willen we toch voor de andere auto houden!