hoi ben ik weer. ben weer aan het speuren gegaan, en heb er een op marktplaats gezien, die mij erg aanspreekt, ik weet alleen nog niet wat ze ervoor willen hebben, maar wat vinden jullie ervan?? Marktplaats.nl > Fietskar Cougar 1 Chariot - Fietsen en Brommers - Fietsaccessoires | Aanhangers en Karren en juut 26 kun je er een foto van op zetten??
esther de chariot is een hele goeie! ben wel bang dat ze er veel voor willen hebben, zeker met alles wat ze erbij geven. ik zal vanavond even een foto van de babyschaal maken en hier plaatsen. balen dat ze nog best veel geld kosten he, ook 2ehands..maar ze gaan ook niet erg in waarde achteruit, de duurdere types dan tenminste. mooi smal model is dit ook!
Wij hebben een tweedehands Winther Dolphin gekocht en die bevalt erg goed. We moeten misschien alleen een nieuwe hoes ervoor gaan halen. Maxi-cosi kon er zelfs in worden bevestigd. Erg handig. We hopen dat ze er deze zomer gewoon zelf in kan zitten... binnenkort gaan we dat proberen. Was tweedehands zelfs nog best duur. Maar na veel navragen begrepen we wel dat in het geval van een fietskar, goedkoop heel duurkoop kan zijn... We zijn dus maar voor goede kwaliteit gegaan i.p.v. voor de goedkopere versie.
wij willen ook voor merk gaan, de prijs maakt ons niet zoveel uit, het moet wel redelijk blijven natuurlijk, maar deze ziet er nog goed uit, ik hoop nog steeds niks terug gehad op mijn mailtje, er staat wel bieden, maar zou niet weten wat voor een bod ik moet doen, had er nog een zien staan en daar stond bij bieden vanaf 300 euro maar die vind ik er niet zo goed uit zien.