hoi, weten jullie toevallig waar ik een zwempakje met mouwtjes kan kopen?? Maat 80 ongeveer. alvast bedankt.
ik heb vorig jaar een badpakje (voor jongens blauw voor meisjes roze) bij Etos gehaald - die waren toen 10 euro. Met mouwtjes, pijpjes en uv bescherming tot een hoge factor. Vandaag zag ik ze inderdaad ook bij H&M maar dat was voor meisjes, en dan los een shirtje en broekje. Die waren zo'n 17/18 euro. Wij hadden hem voor onze vakantie naar griekenland gehaald. Ik denk dat ze hem trouwens dit jaar nog nét aankan.
Toevallig 2 weken geleden in de aanbieding bij Bart Smit met halve mouwtjes en tot iets boven de knietjes in blauw en roze uv beschermd kostte maar 7,95. Je zou daar kunnen gaan kijken!
haha toevallig heb ik er 1 te koop een roze wet suit mat 74/80 maar valt iets groter uit stuur maar bericht als je intresse hebt
sorry marline, ik zie je reactie nu te laat!! hartstikke bedankt dames, ik heb er 1 gescoord bij de bart smit hoor. Kan dametje straks lekker zwemmen op kos!!!
Hoi, Ik heb ook 2 badpakjes bij bartsmit gehaald, 1x 80/86 en 1x 92/98. Onze dochter zit net een beetje tussen deze 2 maten in. Dus ik twijfelde heel erg over de maat. Dus heb ze beide maar meegenomen.
yinte, alsnog hartstikke bedankt hoor. saskia, ik denk dat je dan de grootste wel kunt pakken. Mijn dochtertje zit nu in 80 van bovenkleding, onderkleding soms nog kleiner. En bij haar zit die 80/86 perfect. Een tip van de verkoopster aan mij: zorg dat ze even bukt/ iets van de grond pakt als je het past, dan weet je of het niet te strak zit. Het is natuurlijk aan 1 stuk en ze moeten wel goed kunnen bewegen.
Hoi tulip Ik had ze beide meegenomen. Ik had gevraagd of ik degene die niet paste terug macht brengen, dat was geen probleem zei de mevrouw bij Bartsmit. Dus straks maar even een pas-sessie En anders hou ik die grotere, in september gaan we naar kreta, dus dan hebben we die grotere maat zeker wel nodig.
o haha ik heb niet goed gelezen dan. Ideaal daar die dingen he??? Wij gaan over een paar weekjes naar kos.
Ja, echt ideaal. Ik weet nog wel dat ik vroeger altijd met een t-shirtje aan moest zwemmen van mijn moeder omdat ik altijd zo snel verbrandde(en nog hoor), ik vond dat altijd verschrikkelijk.