Nog niks Bij de 1e zijn we na de 20 weken echo begonnen met alles te kopen. Eerder durfde ik niet Nadat ze bij de 20 weken echo helemaal goedgekeurd was ben ik helemaal losgegaan....
Hihi hier vond ik het ook wel eng om te starten met de uitzet. Voor de 12 weken hebben we alleen maar een speentje met 'Papa is the best' gekocht daarna durfden we wat meer te kopen... En nu hebben we al een hele hoop. Vooral nu na de 20 weken echo ben ik ook los gegaan. Lekker dingen in DE kleur kopen
Haha herkenbaar! En inderdaad, helemaal toen we wisten dat onze 1e een meisje was.... Ik bleef maar kopen Nu willen we niet weten wat het geslacht is, maar dan ga ik waarschijnlijk deze keer gewoon na de geboorte los met shoppen!
Op een badstandaard na en een billendoekjes doos zijn we er volgensmij Overigens wel ietsjes meer dan op de gemiddelde uitzet lijst staat, shoppen voor baby is gewoon leuk
Ik moet eerlijk zeggen dat er veel onzin op die uitzet lijsten staan hoor... Ik heb de lijst van de thuiszorg aangehouden en daar heb ik nog de helft niet van gebruikt. Het einige wat ik echt veel heb gebruikt en waar ik er later nog heel veel van bij hebt gekocht zijn hydrofiele doeken. Die dingen zijn echt ideaal en heb ik de 1e maanden overal voor gebruikt.
Ik kijk in ieder geval NIET meer naar zo een standaard uitzetlijst. Staan echt zoveel dingen op die ik nooit heb gebruikt. Nu gebruik ik mijn ervaring als richtlijn. Bespaart me een hoop centen!!! Bij mijn dochertje begon ik heel snel met kopen van spullen. Nu ben ik morgen 27 weken zwanger van mijn 2de kindje en heb tot nu toe: -boxkleed -6 spuugdoekjes -kledinghangertjes -7 broekjes in maat 50 -5 truitjes in maat 50 -1 vestje -3 rompertjes -3 fleeceplaids That's it. De babykamer heb ik al geschilderd. Vandaag wordt de vloer gelegd. En volgende week bij IKEA een hele babykamer shoppen..en dan pas ga ik los met kopen... vind het ook vervelend om veel te kopen en nergens op te kunnen bergen.