Heeft er iemand (tweedehands) rompers met spaghetti-bandjes in maat 80 te koop? Mijn dochter wordt binnenkort aan haar hand geopereerd en gewone rompers passen niet over het verband. Mocht iemand iets hebben dan hoor ik het graag.
Bij de zeeman 2 voor 4 euro Blijft niet eeuwig mooi maar tegen de tijd dat Ze op waren was de zon ook weer weg ( vorig jaar tenminste ) heb gister gehaald en heb nog geen idee hoe deze uit de was komen
Eeka, had het mij gevraagd . Kippetje heeft er een heleboel en draagt nu geen rompers meer! Pb even je adres dan komen ze jouw kant op! Althans volgens mij heb ik ze bewaard maar ga zodirect voor de zekerheid kijken op kuikentjes kamer.
@mv3hartendiefjes: ik heb wel interesse. Zou je me kunnen laten weten hoeveel je er hebt en wat je er voor vraagt, evt via pb? Alvast bedankt!
Ik heb er 9 stuks liggen voor je 3 van prenatal en rest van Hema. Wel zijn het de maten 74/80 en 2 stuks 86/92.
ik heb er nu ee nstuk of 4 maar er komen nog meer er liggen veel in de was hihi ik laat het je weten meid ik denk dat ik er zeker n stuk of 10 heb liggen