Ik vertrek van de pijn in mijn rug. nu masseerde ik mijn onder rug en beetje voor zover ik erbij kan.. En voelde allemaal knikkers ook dat formaat. Ze voelen en beetje als lymfeklieren... Heb je die ook daar zitten? Liefs van mij...
Gelukkig voor jou zijn het hoogstwaarschijnlijk geen knikkers of lymfeklieren, maar triggerpoints... Zitten je spieren erg vast / stram / pijn? Ik zou even langs de fysiotherapeut gaan en niet (je man) zelf gaan rommelen met massages, dan gaat het van kwaad tot erger als je niet weet hoe je het precies aan moet pakken...
Pfoe dat klinkt al en stuk beter.. Opzuig ben welniet maar is het wel iets wat nu al zijn drie keer terug komt... Ga eens ff kijken..
hier hetzelfde na veel inspanning. bij mij komt het door mijn hyperlaxiteit. doordat mijn gewrichtbanden hun werk niet goed doen moeten mijn spieren alles opvangen en daardoor ben ik snel overbelast en krijg dan die pijnlijke 'knikkers' trekt weg met rust of als het heel erg is word het door een prof weggemasseerd.