ik weet het evev niet meer. die kleine heeft vanaf 4 maanden tot 6 maanden, voor 2 maanden lang, ook heel slecht geslapen, dus gewoon elk half uur wakker! daarna was het over. ja af en toe en nachtje tussendoor maar voor de rest viel het mee. maar nu alweer 2 maanden lang, elke nacht een paar keer huilen. zit nu even op het punt dat ik er klaar mee ben. hij slaapt ook slecht in. elke keer overstuur, voor 2 maanden alweer. in de afgelopen maanden 1x ziek geweest een week en 2 doorkomende kiezen overdag valt alles mee, hij is niet eenkenniger als normaal. alleen erg driftig. zwaaien met zn armen en schoppen. bijv met verschonen en tandenpoetsen. als ik zn slaapzak aan wil doen gaat ie staan en zodra ik hem neer leg heel driftig en boos met zn benen schoppen. meer verschil merk ik niet overdag maar weet even niet meer wat ik ermee aan moet s'nachts. ben in staat om zn bed naast de meine neer te zetten ondertussen. een sprong duurt toch geen 2 maanden
Dat is idd vermoeiend zeg! Moet je er snachts ook echt naar toe? En wil ie dan ook voeding, of alleen een speen? Ik merk wel dat het bij ons fases zijn. Nu slaapt ie ook onrustiger, veel wakker snachts,maar het blijft gelukkig bij kletsen en iet huilen. Wel eerder wakker in de morgen sinds een paar weken,maar ik ga er van uit dat het binnenkort weer goed gaat. Hopelijk is het bij jouw zoontje ook een fase!
Ik herken het helemaal! Hier precies het zelfde....Eerst heel goed slapen altijd en sinds de laatste weken vaak wakker snachts. Overdag slaapt hij wel 2x een klein uurtje goed. En idd driftig en schoppen met verschonen. De laatste 3 nachten wordt hij om half 4 tot half 6 wakker en is helemaal overstuur en huilen. Van alles al geprobeerd. Dan slaapt hij nog even en is dan om half 7 weer klaar wakker. Na een aantal nachten ben je echt kapot! Vind het voor een sprong idd lang duren, ik denk meer dat hij last heeft van zn tandjes. Hoop dat het ook voor jullie weer snel wat beter gaat!
Oh, ik heb net ook al een topic geopend! Maar heel herkenbaar, Silly! Vreselijk vermoeiend he, deze periode Bij Nikki duurt het gelukkig niet al een paar maanden maar wel al een week of 2-3.. Ik hoop dat het heel snel over is! Ik denk dat ik ga vragen of ze binnenkort een nachtje mag logeren bij opa en oma, even bijtanken. Want ook al weet ik dat ze er niets aan kan doen, toch breekt het je op
Nou meid, ik herken 't ook, al is Dennis nog net geen 8 maanden! Sinds hij geen nachtvoeding meer krijgt (ik gaf bv maar ben bij 7,5 maand gestopt) slaapt hij prima, maar is wel errrug vroeg wakker, zo tussen half 5 en half 6. En hij is met geen stok (nou ja, iets overdreven ) weer in slaap te krijgen dan. Dàt was al zwaar, maar door zo nu en dan wat eerder te gaan slapen en soms overdag wat rust te pakken was het nog te doen. Helaas.... de laatste week is 't nog een graadje erger met 'm gesteld. Vannacht was het 1.30 uur en daarna was ie zo'n beetje iedere 20 minuten wakker. Om 6.00 uur heb ik hem maar een papfles gegeven met de hoop dat ie nog even z'n smoeltje zou houden, maar nee hoor, pas tegen kwart over 9 (!) en tijdens een helse wasbeurt werd meneer moe. Aan 't gillen en krijsen te horen moeten de buren hebben gedacht dat ik 'm aan 't mishandelen was, wat ging 't mannetje tekeer zeg. Uiteindelijk in slaap gevallen voor een uurtje en na z'n fruithapje, een wandeling samen met de hond werd ie weer moe (hoe zou dat nou toch komen) en wordt nu net een beetje wakker hoor ik. Wat zijn dit soort fases zwaar hè, en ik moet zeggen dat wij er tot nu toe altijd heel goed doorheen zijn gekomen met ons mannetje. Maar als je er middenin zit, lijkt 't allemaal wel alsof er nooit een eind aan komt... Sterkte voor jou en alle lotgenoten!
o wat herkenbaar,ik meld me ook!! Mijn meisje slaapt sinds anderhalve week erggg slecht. (vooral savonds) Normaal slaapt ze kei goed ( 19u / 7u) ze gaat netjes slapen,maar wordt alweer heel snel wakker (overstuur) en dit ritueel herhaalt zich gerust een paar x! Helaas voor mama heb ik een volhoudertje met een heftig temperament maar nu ik dit zo lees is het dus DE 11 maanden sprong.. dan maar hopen dat deze fase snel voorbij is haha allemaal succes met de kleine (nacht)spookjes