zl is inmiddels 5,5 week, en krast zichzelf soms al. Mijn vriend wilt dat ik hem alleen vijl met een kartonnen vijltje, maar die heb ik niet. Ik heb alleen zo'n "harde" babyvijl, uit een setje met knippertje en schaartje. Mag ik deze vijl gebruiken? (we hadden een hele discussie erover in de winkel schaamde me dood )
Volgens mij is die vijl er voor bestemd, maar ik vind de vijlen uit de supermarkt beter werken...van die roze kartonnetjes
Oh bedankt voor de tip! Zal er dan zeker even voor kijken. Maar t "mag" dus wel gewoon? VL is echt bang dat ik zl ga verwonden, al heb ik geen idee hoe
nog een tip: doe het als hij slaapt , werkte hier beter dan bij een wakker kindje met bewegende handjes.
Jahoor, vijlen mag gewoon. Met zo'n kartonnen vijltje is t zo gedaan. In de eerste weken beet ik ook weleens een hoekje nagel los en scheurde hem dan eraf, klinkt heel raar,maar alsmt nog van die dunne fliebernageltjes zijn kan dat
mijn vriend beet ze altijd kort bij ons zoontje, maar vijlen mag ook gewoon met alle soorten vijlen hoor, of met een nagel knippertje of schaartje
Ik beet de nageltjes ook eraf.. Of idd een klein stukje bijten en dan kon je ze er zo af "scheuren".. Eigenlijk nooit geveild, maar dat moet gewoon kunnen hoor