puckabag newborn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door limo, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons dochtertje van 3 weken wurmt zich een stuk onder de dekens uit. Nu wil ik de puckabag newborn halen. Maar ze hebben 2 versies. de teddy en de katoen.

Ons huis is wel goed geisoleerd en denk zelf dat ik meer aan de katoen zou hebben.

dus welke zou ik het beste kunnen kopen?

En zou hij ons dochtertje al goed passen

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Het ligt er natuurlijk aan wat je je kindje er in aan trekt :) Wij hebben de puckabag 4 seasons en hij ligt nu in de teddy versie met alleen een romper lange mouwen. Ons huis is ook goed geïsoleerd. Maar je kan inderdaad ook de katoenen nemen en dan een pyjama er onder doen.

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Als je de temperatuur op het kamertje goed kan regelen, dus een beetje op temperatuur kan houden, zou ik gewoon voor de katoenversie gaan. Dan kan je als het echt koud is altijd nog een pyjamaatje er onderaan doen. Ons zoontje is echt een koukleum dus ondanks dat z'n kamer 18 graden is, slaapt hij in een dikke winterslaapzak met pyjama anders wordt hij echt wakker van de kou. Dus het ligt ook een beetje aan je kindje, en dat kan je echt het beste zelf inschatten.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    wil je da het deken weglaten en alleen in de slaapzak leggen? hou er dan rekening mee dat het kouder kan worden als t gaat vriezen.
    wij hebben ook de 4 seizoenen van puckababy en mijn zoontje ligt nu ook in de teddy met romper korte mouw en broekje aan.

5. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een gewatteerde van Hema gehaald in maat 50/62. Heb haar nu 1 dekentje overgedaan. Ze had duodeken op. Ik hou haar temp. gewoon ff in de gaten

6. Username

Username Niet meer actief

Dat jullie kinderen het niet koud hebben alleen in de teddy. Dochter had t nog steeds koud in de volledige Puckabag 4-seizoenen. Dus een paar weken geleden een Ergopouch aangeschaft van 3,5 tog. Ter vergelijking, puckabag is 2,5 tog.
    Ons huis is koud en niet goed geïsoleerd. Dochter slaapt in de Ergopouch met pyjama.

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113

jeetje, nee hij heeft echt echt lekker warm in zn teddy hoor.
    nu zit ie in de was dus heeft ie een andere aan en daar heeft ie wel hele pyama enzo in aan anders heeft ie t wel koud.

8. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Wij hebben de puckabag newborn teddy versie maar aan de binnenkant is hij gewoon van katoen hoor je kunt hem eventueel omdraaien en dan heb je de teddy versie aan de binnenkant zitten en katoen aan de buiten kant
    Mijn dochtertje slaapt er heerlijk in!

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bij de new Born is het toch niet de bedoeling zonder deken te slapen ?

Wij hebben die met teddy ( de new Born) maar onze dochter heeft we nog een duo deken overheen met een katoenen deken van de Hema want ze trilt anders ook echt van de kou en word om de 2 uur wakker

Deken erover ze slaapt de hele nacht als een roosje door

Volgens mij heb je de vier seizoenen pas vanaf 7 maanden en daar hoor ik indd van dat je zonder dekens kunt doen

Onze dochter slaapt iig heerlijk in de Pucka new Born, wij hebben het teddy aan de buitenkant straks wanneer het wat kouder word kunnen we het omdraaien zodat het teddy de warmte vast houd maar misschien laten we het ook wel zo,

Onze dochter vind het heerlijk in die slaapzak

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben de 4 seizoenen Puckabag die vanaf 7 maanden is.
    Ze slaapt nu in het teddy gedeelte, zelfde als de teddy newborn, op haar kamertje is het 17,4 graden nu het vriest 's nachts. Ze heeft romper zonder mouwen aan en katoenen pyjama, verder helemaal geen dekentje en geen lakentje. Ik denk dat de katoenen wel erg fris is nu hoor, ik zou eerder voor de teddy gaan.

11. Mirabella

Mirabella Lid

15 aug 2011
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht je besluiten om de teddy versie aan te schaffen, ik heb een splinter nieuwe ( met kaartje en nog niet gewassen) in de verkoop voor 45 euro. Ik heb er nu 2 en 1 is echt genoeg :). Advertentie staat ook op marktplaats. Maar ze zijn beide super fijn. Voor nu zou ik echter voor de teddy variant gaan, in de zomer voor de katoen variant.

Succes met je keus

12. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik heb de teddy. Heerlijk! En overigens slaapt ons mannetje zonder deken erover, hij slaapt heerlijk. Als het kouder wordt doen we denk ik wel een extra dekentje. Nu is het snachts 17 graden en hij heeft wel een pyjama erin aan.

Deel Deze Pagina