Welke fietskar

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door mamavanjuul, 9 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij zijn op zoek naar een fietskar voor het vervoeren van onze jongste dochter straks.
    Het liefst 1 waar de maxicosi in past...

Wie heeft hier ervaring mee?

2. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Wel ervaring met een fietskar, wij hebben de Croozer Kid for Two. Daar zou ook een MaxiCosi in passen, maar dat hebben wij nooit gedaan. Onze oudste dochter zat gewoon in het zitje, de jongste ernaast in een baby hangmatje (van haar 2 tot 10mnd ongeveer). Straks zit kleine broer in het hangmatje en kleine zus ernaast, grote zus fiets nu zelf.

Mijn dochter zat in elk geval veel liever in her hangmatje dan in de MC. Afwachten of dat voor de zoon ook geldt...

3. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een kidcar cocoon. Er past een maxi cosi in die je dan met een speciale band vast moet zetten. Er kan dan alleen verder geen kind meer naast. Ik heb zelf nooit de maxi cosi erin gehad, ik gebruikte een speciale babyschaal, daar past eventueel wel een kindje naast (of 2 babyschalen)

4. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Wij hebben een Dolphin Winther, erg fijn ding vinden wij.
    Past makkelijk een maxi cosi in, maar gebruiken hem met een baby schaal. Er kan dan nog een kindje naast zitten en zonder baby schaal kunnen er drie kindjes naast elkaar zin zitten.

Deel Deze Pagina