Speentje aan knuffel vastmaken voor het slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stephaniev, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik lees hier best vaak dat het speentje wordt vastgemaakt aan een knuffeltje voor in bed. Mijn kleintje wil ook vaak s nachts zn speentje hebben, maar hoe leggen jullie dat neer dan?:(
    Ik ben bang dat als ik het aan een knuffeltje doe hij dan misschien met zn hoofd draaien helemaal tegen die knuffel gaat liggen en misschien te weinig lucht krijgt....

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb "knuffel je speen". Ontzettend handig ding als ze het door hebben. Onze zoon heeft hem al vanaf dat hij 5maanden was en met 8maanden kon hij dat ding zelf opspeuren en de speen in z'n mond doen.

Voor dochter heb ik hem er ook aan zitten maar die heeft nog een labeldoekje zodat ze kan friemelen met d'r handjes dus ik twijfel of ik haar speen niet aan dat doekje moet gaan maken omdat ze Anders twee dingen moet gaan zoeken 's nachts .....

3. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft onze dochter standaard een knuffellap van nestle ( zit bij de felicitas doos ) aan de speen. Dit heb ik niet meteen vanaf de geboorte gedaan hoor. Wel al heel snel in de kinderwagen enzo. Toen ze een maand of 6 was ook 'snachts. Ideaal, ze is haar speen nooit kwijt, en friemelt en knuffelt er altijd mee. Ik vind het erg fijn dat ze zo gehecht aan de knuffellap is, schijnt erg goed te zijn voor die kleintjes. En straks als we de speen af gaan leren heeft ze nog haar geliefde knuffellap!

Deel Deze Pagina