mooi fietstoeltje met windscherm te koop, ziet er nog goed uit maar past niet op mijn nieuwe fiets en heb dus een nieuwe moeten kopen. hij werd soms gebruikt als me neefje op bezoek kwam en we gingen fietsen en verder zat hij droog en beschut in de schuur dus nog in prima staat. de windscherm is in de zelfde print foto komt eraan
voor 15 euro mag hij weg, hij staat in de weg nu ik 2 stoeltjes heb en alicia kan ook nog niet in dus nu staan er 2 in de berging
het is een gmg zitje volgens mij als ik zo kijk maar mooi zitje zeg jammer heb ik er al 1 en kan hij niet op mijn fiets en voor me vriend pas 1 gekocht anders had ik hem graag gewilid helaas hebbie daar nu niks aan
het is inderdaad een gmg zitje en wordt aan het stuur gehangen en verder met een simpel staafje bevestigt aan stuurbuis. hij is nog in zeer goede staat maar ook bij mijn past hij niet op de fiets (nieuwe fiets gekocht). als je een fiets hebt waarbij het stuur voor de buis zit met een boog dan past hij niet maar je moet een stuur hebben zoals op de oudere modelen fietsen zoals een oma fiets.