hoi allemaal, ik vroeg me af hoe jullie dat zouden doen als je met je kleintje naar de negenmaandenbeurs gaan. Mijne is nu ruim 9 maanden en ik wil hem graag mee nemen naar de negenmaandenbeurs. Maar hij zit dan de hele dag in de wandelwagen. Is dat niet te lang en slapen dan?? hoe lossen jullie dit op?? ik weet dat er natuurlijk genoeg ruimte is om hem te voeden en verschonen. Maar toch hij zit de hele dag in de wagen. hebben jullie tips voor mij?? anja
Ik denk dat dat per kindje heel erg verschillend is.. Onze is gewend hele dag op pad te zijn en vindt het allemaal alleen maar leuk. Die at al vrij snel met de pot mee en water en een droge boterham in zn hand vond en vindt hij nog steeds het lekkerst. Tsja.. ik zou er misschien wel voor zorgen dat hij af en toe een nieuw speeltje heeft of een banaantje of stukje brood in zn hand om hem wat af te leiden als het wel te lang duurt. Oh en wij hadden een paar maanden geleden naar de jongegezinnenbeurs niet alleen de buggy maar ook de draagzak meegenomen, want dan kan hij nog veel beter alles bekijken. Dat was hier wel een succes.
In de draagzak vind ik het inderdaad ook gezellig als hij meegaat. Met de buggy zou ik het afraden. Niet voor het kindje, want het is natuurlijk heel erg gezellig maar voor jou. Het is zo ontzettend druk daar dat het met de buggy vechten is om erdoor te komen haha. Je kunt bij kraampjes bijna niet stoppen om te kijken omdat je gewoon te groot bent om je er tussen te proppen. Ik had mijn dochter vorig jaar meegenomen maar ga nu lekker een dagje zonder!
Ik zou hem helemaal niet meenemen, maar als je het toch doet zou ik kiezen voor een draagdoek of zo. Het is daar zo verschrikkelijk vol en druk, dat een buggy echt haast niet gaat. Je kan nergens door, botst overal tegenaan en je kind zit heel de dag klem tussen lange benen en krijgt voortdurend tassen tegen zich aan gezwiept. Hmmm, is het erg duidelijk dat ik de 9-maandenbeurs niks vind? Ik ben er vorig jaar hoogzwanger voor het eerst en het laatst geweest, wat een drama, zeg, die mensenmassa's, herrie en warmte.
Ik ben vorig jaar geweest, maar toen lag ons zoontje nog in de wagenbak en was het geen probleem. Hij kon gewoon slapen wanneer hij wilde, en met de kap omhoog had hij nergens last van, ook verschonen en eten ging daar prima. Dit jaar ga ik niet, hij zit nu in de wandelwagen maar wil het hem niet aandoen om daar de hele dag tegen benen en tassen aan te kijken. Ik denk dat we dan zo weer thuis zijn.
wij gaan op woensdag, vorig jaar ook gedaan en toen was het helemaal niet druk. maar Ties gaat niet mee, ik weet zeker dat hij daar niet slaapt en niet eet, omdat hij te druk is met kijken. dat vind ik sneu voor zo'n jochie.
wij gaan ook op woensdag. fijn om te lezen dat het dan niet druk is. ik laat mijn mannetje ook lekker thuis. hij heeft er niks aan, en ik vind het lekker om op mijn gemakje overal een beetje te snuffelen!
wij gaan met een groep. en we hebben dus dan ook geen oppas. fynn gaat mee hij kan er tegen. enik draai de zitting van de mura naar mij toe dus geen las van eventueele tassen etc