Dubbel geklapt?? Hier geen last van hoor. Ik merk wel dat het steviger is als 'vroeger' toen ik met mijn broertje fietste.
Ik heb gekozen voor het Yepp fietsstoeltje, omdat er een vijfpuntsgordel op zit en een mooi groot windscherm. Verder vind ik dit fietsstoeltje er stukken hipper uitzien dan de bobikestoeltjes, maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik denk dat wij straks voor bobike, yepp of qibbel. Maar ik zou ook even goed kijken of je kindje echt stevig zit, niet makkelijk omvalt. Want ze krijgen wel wat gehobbel te verduren.
Onze Evi kan al een maand lang prima zelf zitten. Heb van de week een mama fiets gekocht met een Bobike zitje. Ons Evi vind het geweldig!!!! Dus: doen!
Hier ook Qibbel! Ben er supertevreden over! Ik twijfelde over een voor- of achterzitje en kreeg van de fietsenmaker het advies dat als ik voor een achterzitje koos, erop moest letten dat het een zitje was met een vering. Dus liefst eentje dat niet vastzit op het bagagerek maar er wat 'boven zweeft' zodat de schokken al een stuk minder heftig zijn voor die kleine ruggetjes.
Hoi, Heb een stoeltje voor voorop van Bobike. Met windscherm en slaaprol. Gekocht via Marktplaats voor 40 euro in totaal. Ben erg tevreden ermee en mijn meisje vind het heerlijk om mee te gaan fietsen. Ik heb zelf ook gehoord vanaf 9 maanden en dat heb ik ook aangehouden. Groetjes