opknappen box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Allahinkulu, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb via marktplaats een koloniaal kleurige bopita box gekocht. hij ziet er opzich best goed uit maar heeft hier en daar wel wat plekjes.
    Zou het op te knappen zijn? en waarmee? Gewoon zodat ie er misschien wat meer als nieuw uit zou zien zeg maar.

Graag wat tips :)

groetjes

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja hoor, zou hem even goed opschuren en dan met kindvriendelijke verf op waterbasis over verven. In de doe het zelf zaak even goed vertellen dat het voor de baby is.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben ook bezig met de box op te knapen. en vindt het resultaat erg leuk.tis net of je ene nieuw box hebt. tis alleen wel veel werk met al die spijltjes.

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    maar bestaat er zoiets als koloniaal kleurige verf dan? of bedoel je dat ik het dan een ander kleurtje zou moeten geven?

5. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Bij de bouwmarkt verkopen ze verf met koloniaal kleur. Maar weet niet of dit geschikt is voor het schilderen van de box. Ik zou het even navragen in de winkel of anders op het etiket kijken.

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    of een soort bijts ofzo? of hoe je dat ook noemt.

Ik zal eens gaan kijken!

7. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ook ik heb een box via marktplaats gekocht, echt een koopje, ziet er super goed uit, is alleen niet helemaal de kleur die bij ons inrichting past, dus ook ik (mijn vader) ga hem schuren en spuiten.

Deel Deze Pagina