Ik heb via marktplaats een koloniaal kleurige bopita box gekocht. hij ziet er opzich best goed uit maar heeft hier en daar wel wat plekjes. Zou het op te knappen zijn? en waarmee? Gewoon zodat ie er misschien wat meer als nieuw uit zou zien zeg maar. Graag wat tips groetjes
ja hoor, zou hem even goed opschuren en dan met kindvriendelijke verf op waterbasis over verven. In de doe het zelf zaak even goed vertellen dat het voor de baby is.
Ik ben ook bezig met de box op te knapen. en vindt het resultaat erg leuk.tis net of je ene nieuw box hebt. tis alleen wel veel werk met al die spijltjes.
maar bestaat er zoiets als koloniaal kleurige verf dan? of bedoel je dat ik het dan een ander kleurtje zou moeten geven?
Bij de bouwmarkt verkopen ze verf met koloniaal kleur. Maar weet niet of dit geschikt is voor het schilderen van de box. Ik zou het even navragen in de winkel of anders op het etiket kijken.
ook ik heb een box via marktplaats gekocht, echt een koopje, ziet er super goed uit, is alleen niet helemaal de kleur die bij ons inrichting past, dus ook ik (mijn vader) ga hem schuren en spuiten.