heet laminaat/ bestrating

Discussion in 'Verzorging' started by Annemarie76, Jun 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Gistermiddag had ik lekker de tuindeuren openstaan.. De zon scheen lekker naar binnen en ook op t laminaat..
    Gijs kroop lekker rond en kwam richting tuindeur.. Begint ie in eens keihard te huilen toen ie op t laminaat aangekomen was dat in de zon lag....
    Ik eens voelen.. loeiheet!!!!
    Kanonne... ik heb zn handen met een koude doek gekoeld, daarna was er gelukkig niets te zien..

Volgens mn man kwam t dat t laminaat door direct zonlicht heter word dan wanneer de zon door t raam er op schijnt..
    Hoe dan ook.. vanmiddag de rolgordijntjes maar dicht.. en als de deur open komt.. leg ik er een oude deken in een licht gekleurde overtrek maar op.. die word niet zo heet..

Maar de bestrating was ook zo heet.. woensdag kon Gijs er zo op rond kruipen, maar dat zag ik gister niet zitten.. In t gras geen probleem....

Dat zijn ook van die dingen waar ik van te voren echt niet aan denk...:):(

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kan gebeuren. En hebt goede oplossingen er voor bedacht.

Denk plaats berichtje zo sneu als niemand reageert;)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Dat kan gebeuren..
    Ik leg nu ook maar weer standaard een dekentje over de autostoel, die gordels kunnen ook zo warm worden in de zon. Kwam ik achter toen zoonlief dat vrijdag ervaarde ;)

Buiten had ik meestal het zonnescherm uit, en een parasol. Dan had de kleine wat meter om te kruipen zonder direct in de zon te komen. En wat oude dekens op de bestrating als bescherming..

4. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Voor mij wel fijn dat jullie hier mee komen, want ik leer hier weer van.
    Oude dekens in de aanslag dus :)

Share This Page