De titel zegt het al, ik ben op zoek naar leuke tips voor een cadeautje voor de 2e verjaardag van onze oudste. Zit zelf te denken aan bijv. een werkbank(je) of de starterskit van de treinset van Duplo maar wie weet hebben jullie nog leuke dingen die bij jullie een succes bleken. Ik hoor het graag!
keukentje met toebehoren!! Wij hebben die van de ikea gekocht en er wordt al een half jaar elke avond voor ons gekookt, met een kopje koffie na
Hier staat ook het keukentje van IKEA hoog op het lijstje! Daarnaast: Treinbaanset van hout van de HEMA Kinderstepje (voor 1 wiel, achter 2 wieltjes) of driewieler o.i.d. Knutselspulletjes (stempeltjes, klei, kinderschaartjes, vouwblaadjes, etc.etc.etc) Duplo (heeft hij nu best wel wat van, maar hij vindt het zo leuk!) En andere ideeën: - mooie voorleesboeken (Lucas krijgt steeds meer aandacht voor echte verhaaltjes) - domino (nog wel moeilijk, maar ook erg interessant) - buitenspeelgoed Wellicht heb je het allemaal al wel hoor , maar dat zijn de dingen waar zijn interesse nu naar uit gaat!
Finn is morgen jarig en krijgt van ons een loopmotor van Wader. Van mijn ouders en zus krijgt hij de ikeakeuken... Finn is nu al uren zoet met zijn theeserviesje, dus denk dat die keuken ook erg leuk gevonden wordt.
Leuk met 2 jaar: - keuken - treinset (brio / thomas / ikea: past allemaal aardig op elkaar, al is ikea het minst mooi vind ik) - playdo-klei met tools - laptopje van thomas - fiets met zijwieltjes
Bambino Loco (de voorloper van Mini Loco), daarvan hebben ze ook boekjes voor jongere kinderen. Superleuk en leerzaam! De Duplo trein is hier ook een succes. Wij hebben de uitgebreide set, papa vindt het zelf stiekem nog leuker dan Julie Verder leuk: glijbaan, zandbak en wip-krokodil voor in de tuin, knutselspulletjes, voorleesboeken.
Al aardig wat tips; thanks! Mamamarije, die van ons schelen maar een dag.... Buitenspeelgoed hebben we al genoeg (en manlief heeft dit voorjaar eigenhandig een supergaaf speelhuisje gebouwd!) dus eigenlijk zoeken we nog wat voor binnen. Keukentje is misschien dan ook wel leuk... Je ziet dat hij met steeds meer fantasie gaat spelen. Zo gingen de Duplopopjes vanavond aan tafel om te eten. Leuk om te zien! Nou, wie weet komen er nog wat tips en ondertussen denk ik zelf ook nog ff hard verder!