Ik heb een achterzitje van bobike gekocht, nu vertelde de fietsmaker dat dan mijn fietstas niet meer achterop kan. Iets met de beugel.. Erg jammer Maar kan dit echt niet? Ik meen wel eens iets gelezen te hebben dat dit wel kan, en vandaag vertelde mijn tante dat mijn nichtje ook gewoon een fietstas achterop heeft. Ik heb trouwens een kitsch kitchen fietstas
Ik heb ook een bobike zitje en ook een fietstas. Wel een bagagedragerverlenger nodig a 4,95 euro. Dat is de moeite waard.
Bij mij past het ook. Zonder verlenger of iets. Heb eigenlijk geen idee hoe mijn man dat gedaan heeft..
Zo heb ik het ook gedaan en werkt perfect! (eerste fietsenmaker wilde mij een set aansmeren van rond de 75 gelukkig kwam de 2e fietsenmaker met deze oplossing!)
bij mij past het ook gewoon.. heb een mamafiets dus is de bagagedrager zowiezo al wat langer.. heb er wel speciale fietstassen bijgekocht die er dan wel onder passen
Ik heb het van de week dus geprobeerd maar mijn fietstas past niet ... Ik heb een mamafiets met een lange bagagedrager. De voetensteunen zitten in de weg, die zitten strak tegen de fiets aan en daar moet de fietstas... Kan iemand misschien een foto plaatsen waarbij het wel lukt?
Ik heb de Kidshopper fietstassen in combinatie met een Bobike Maxi. Er zit een bagagedragerverlenger bij. De tas zelf is iets korter dan een normale en komt precies achter de voetsteunen te zitten.
ik heb ook een mamafiets van batavus en hier paste het ook niet direct. ik heb idd ook de verlenger erop en speciale (helaas wel kleinere) fietstassen van fastrider, dit past prima. het hangt idd af van het soort fiets dat je hebt. De verlenger is trouwens vastgemaakt met tie-rips (of hoe je het ook maar schrijft) in eerste instantie lijkt het wat gammel, maar als het zitje er ook op zit, is het wel stevig hoor.