Ik weet niet zogoed waar ik het moet plaatsen.. Maar ik heb een moederfiets Gazelle Bloom Ik heb de Yepp zitjes erop en nu wil ik fietstassen gaan kopen. Ik had goedkoopjes, maar die gaan dus tegen mijn wiel aan zitten en maken een heel irri geluid en gaan ook stuk. Ik heb een gezocht bij Hallfords, maar zag alleen van die ouwe oma achtige(sorry). De anderen konden ook wel hoor, zei mevrouw daar. Maar niet echt gemaakt voor bij de zitjes. Mijn vraaag dus krijg ik dan weer dat ze tegen mijn wiel aankomen of kan het inderdaad echt?! Bedankt!!
Van het merk New Looks, Basil,yep enzo heb je speciale fietstassen waar ook een stoeltje op past. Ik heb er vorige week eentje besteld bij fiets online. Je kunt ze ook krijgen bij een goede fietsenmaker.. Ik was 50 euro kwijt. Wel prijzig maar mooie kwaliteit en het staat en past mooi bij je fiets.
Ik heb voor mijn Bloom een grote zilverkleurige, dubbele fietstas gekocht op de markt. Deze: Grote fietstas Bisonyl zilver New Look - Pimp Je Fiets Doordat niet de hele bovenkant dicht is, kun je je snelbinders nog gewoon gebruiken en als m'n zoontje niet meer in het voorzitje past, kan het achterzitje er ook gewoon op. (en ik heb ook nog een buggy-drager aan m'n bagagedrager zitten)