ff een vraagje: ik ben -bijna- de eigenaresse van een sparta amazone moederfiets, en wil daar graag fietstassen op! maar kan ik nu gewoon om t even welke kopen, of passen er maar enkele merken/types. dus als iemand van jullie zo'n fiets heeft, welke fietstassen hebben jullie? beetje lullig als ik tassen bestel op i-net en ze passen niet... (OW JA, HOE BEVALT DE FIETS???)
Ik heb deze in het zwart en die bevallen super! De fiets trouwens ook! Hier zijn ze in de aanbieding, maar dan alleen in het rood. Is je fiets wel herkenbaar Bij de school van mijn dochter staan vaak vier dezelfde fietsen naast elkaar.
ik woon in duitsland en hier zijn die fietsen niet verkrijgbaar en mn dochtertje is nog maar goed 8maanden, dus ze hoeft nog niet naar school, het lijkt me een fijne fiets. dus niet alle fietstassen passen?
Ik heb de fiets inmiddels 4 jaar en ik vindt het een geweldige fiets. Ik heb tassen van sparta zelf die ik op de bagagedrager kan klikken. Ik heb ze alleen niet heel vaak gebruikt.
De tassen die ik heb passen volgens mij officieel ook niet. Het achterzitje van bobike heeft nu geen voetsteuntjes, want dat paste niet. Vind ik niet erg; ze hangen met de benen in of langs de tassen. Verder zijn ze wat mij betreft ideaal: waterdicht en supergroot.
hihi, wij moesten vroeger ook met de benen in de fietstassen van oma! ik ga eens ff kijken of ik iets kan vinden, die tassen van jara lijken me erg stevig, dus das een idee!