Het zorgcollectief, oplichting?

Discussie in 'De lounge' gestart door Blaadje, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik werd net gebeld door een onbekend nummer door mevrouw van 'het zorgcollectief' op onze huistelefoon.
    Ze gaf aan dat we nu een maand zorgverzekeringspremie terug konden krijgen.
    Ik vond het maar een vreemd verhaal en vroeg haar hoe ze aan ons telnr. kwam.
    Ze gaf aan dat ze die van mijn zorgverzekeraar hebben gekregen, maar ons huistelnr. is helemaal niet bekend bij de zorgverzekeraar.....
    En toevallig had ik gisteren nog gebeld met de zorgverzekeraar en die heeft het daar verder ook helemaal niet over gehad.
    Ik heb de mevrouw maar gevraagd of ze dan wist bij welke zorgverzekeraar ik verzekerd ben.
    Dat wist ze niet, dat was prive (jaja).
    Ik heb maar aangegeven dat ik het een vreemd verhaal vond en heb het gesprek beeindingd.
    Ik vroeg me af of misschien meer mensen hier telefoontjes van hebben gehad??

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik kreeg afgelopen week ook een telefoontje, maar weet niet meer van welk 'bedrijf'. Ze begon een verhaal over een buurtonderzoek dat ze aan het houden zijn. Dus ik vraag haar welke buurt ze dan bezig waren en toen zei ze "euhhh euhh Rotterdam!" Ik zei dat ik daar helemaal niet in de buurt woon en toen vroeg ze waar ik dan wel woonde, want het maakte niet zoveel uit. Ja dááág!

3. tulip

tulip Niet meer actief

geen idee, maar het klinkt wel een beetje vaag idd.

Deel Deze Pagina