Pfff de ochtend begint al weer lekker.. Althans, ik heb me heel lang niet zo gevoeld.. Eerst ga ik echt keihard met m´n knie tegen de salontafel aan.. ahhhhh en dat is nu anderhalf uur geleden en het doet echt zooo'n zeer! Dan laat m'n broer op FB weer eens een mooi liedje horen, wat ie er voor onze overleden zus op heb gezet *jank* Dan zijn alle katten weer eens super vervelend en heb ze maar weer naar buiten gegooid.. Dan kijk ik om me heen en allerlei troep en was moet opgevouwen worden, afwas gedaan.. Emma hangt de hele tijd om me heen.. Dan merk ik dat ik ongesteld ben geworden, en ik wordt niet goed van het werk zoeken, solliciteren en me bedenken wat mijn doel is wat ik wil bereiken.. Ik voel me gewoon chagrijnig :x Bedankt voor het lezen, het lucht iig op
One of those days noem ik ze altijd Het begint slecht en dan is er de hele dag door wel wat Je kan 2 dingen doen, lekker op de bank kruipen en de boel de boel laten of jezelf oppakken en aan de gang gaan zodat je er morgen niet meer tegenaan kijkt (de rommel, was e.d. bedoel ik dan) Succes vandaag!
Dat klinkt als een echte baaldag en inderdaad, zulke dingen blijven de hele dag aanhouden dus ik sluit me aan bij Sterre.
Haha ja de was en afwas heb ik net snel gedaan, voor de rest van de dag idd maar lekker op de bank zitten of zo
Pfff hier ook zon baaldag.. 3e dag na operatie vanmorgen voelde ik me beter. Lekker douchen aankleden naar beneden.. kinderen die aandacht vragen Blijkbaar weer te snel dingen gewild want ik lig nu weer op me bed met heftige krampen...
Oh dat is niet lekker dekilene.. Vervelend zeg, hoop dat je snel weer opknapt! Hier maar lekker vanochtend emma in de box, ik op de bank, tik tak aan voor emma en ik lekker tijdschriften lezen.. eten en toen emma op bed lag dacht ik, ik ga even lekker douchen, misschien helpt het Nou ja, ik voel me al een stuk beter ook, alleen de pijn in m'n knie is er nog steeds.
Oehh een baaldag dus! Laat de boel lekker liggen, en doe gewoon even helemaal niks vandaag. Misschien straks even iets leuks ondernemen? Je zinnen verzetten?
Hier ook "One of those Day's". Dochter ligt op bed, nu even 10 minuutjes zitten met een glaasje water en de IPad en daarna ga ik wat doen. Moet echt even gebeuren, misschien voel ik me wel beter als het gewoon geklaard is. Dames ik voel met jullie mee! Succes allemaal!
Arggggg irritant zeg! Ik zeg:kopje thee, koekje, boekje, bank en vanavond vroeg naar bed @dekilene, hoe kan je Mirena in hemelsnaam zo gaan zweven?
Mag ik je topic ook even misbruiken? Zucht... De hele week moest ik er al op tijd uit, de kinderen hadden speelweek, doktersafspraken enz. Dus gisteren zei ik tegen mijn man, ik moet morgen echt uitslapen heb ik echt zin in! Prima, geen probleem. Gisteravond om kwart over 7 kreeg ik een koliekaanval die om half 11 over was. Daarna lekker slapen. Staan vanmorgen om half 7 de buren verderop in de tuin te kwetteren. Zucht! Ze hadden een jetlag en deden niet echt zachtjes. Vervolgens ging de verstandelijk beperkte buurvrouw tegen haar hond schreeuwen en omdat ze toch bezig was kregen de Aziatische buren ook de volle laag... Uiteindelijk viel ik weer in slaap. Toen ik wakker werd bedacht ik mij dat ik urine moest inleveren, maar ja, weekend dus dat moest naar de dokterspost een paar km verderop. De kinderen hadden van de badkamer een zwembad gemaakt, de jongste weet nu ook de voordeur open te krijgen dus daar achteraan rennen... Man was chaggie omdat het niet ging zoals hij het bedacht had. Wil ik wegfietsen moest ik mijn band nog oppompen. Ze konden niets in mijn urine vinden en eerder echo's zien ook niks dus ik heb die aanvallen voor de grap?! Ben mijn lichamelijke klachten helemaal zat! Dus ik zeg ook! Thee en bank! Of tuin
Ik heb ook wel eens van die dagen.... -M'n haar wil maar niet normaal in model gaan -dochtertje is de hele dag huilerig -komt er zo'n zielige foto op facebook voorbij van een mishandeld kindje of verwaarloosd dier -iedereen lijkt stomme opmerkingen te maken -solliciteren is en blijft een drama... enz. enz. Akelige dagen zijn dat. Sterkte meid!
Woow Napoleon, ook al zo´n dag, wat naar zeg! Haha ja als er een paar dingen mis gaan, is gelijk de hele dag zo.. Hier valt t gelukkig weer mee.. Emma heeft weer lekker geslapen vanmiddag, en denk dat dat ook lekker was voor mij, even rust om me heen Straks lekker pizza eten en dan is het ergste denk ik wel voorbij? haha
Ik heb hem geplaatst een paar weken naar me bevalling en ik gaf (nog steeds) borstvoeding. De gyn heeft gezegt dat me baarmoeder dan nog week is. Maar mijn ha die hem heeft geplaatst heeft mij daarvoor niet gewaarschuwd!! Anders had ik gezegt ik wacht er even mee..