Ben me aan het orienteren op achter fietsstoeltjes. Ik kwam deze tegen: http://www.fietsonline.com/fietszitje/fietszitje-achter/polisport.html maar ook veel duurdere... waar moet ik op letten en wat is het verschil...? Het is voor incidenteel gebruik.
De naam en vorm van sommige zitjes. Ik ga ook voor halfords goedkoopste of jipp. Bobike vind ik juist hele harde zitjes.
ik heb qibbel maar daarvan heb je de luxe met het achterzitje dat je hem half in lig stand kan zetten, voor me dochter soms uitermate handig als ze moe is
Hier Bobike en GMG. Beide fijne stoeltjes. In de GMG zitten ze wat meer "relax", door de armleuningen (ziet er echt heel schattig uit) maar qua comfort heb ik het idee dat de Bobike toch het beste zit. Natuurlijk ligt het ook aan de bouw van je kind. Ik verplaats je topic wel even hoor (naar verzorging en veiligheid), hoort niet in de lounge. Elmo
ligstand is niet echt nodig. Het is echt voor korte stukjes en voor soms. Maar het is niet minder veilig dus?
Volgens mij moeten alle fietsstoeltjes aan bepaalde eisen voldoen voordat ze in de winkel verkocht mogen worden dus dat lijkt me niet. Hier voor Bobike en achter Yepp.
Ik heb die polisport boodie. En die bevalt prima. Ook voor bijna dagelijks gebruikt een prima stoeltje..
Ik ga het weekend die van polisport voor achterop kopen heb hem nu voor voorop en vindt hem heel erg fijn, ze zitten ook echt wel goed beschermd!
Bobike heb ik hier ik heb ook zo een zitje gehad die je liet zien maar zit echt met mn reed zelf in het stoeltje gedrukt dus die heb ik al snel weg gedaan maar ik ben nog steeds verliefd op yepp