Heeft iemand ervaring met de slaapzakken van little compagnie? de 4 seizoenen of de solo Groeten Jane
Ik heb een Little companie slaapzak gekocht (de 4 seizoenen variant) voor de vakantie toen Jelle 14 maanden was. En ik vond het een drama ding. De armsgaten en het hoofd gat was veel te groot, terwijl hij in de lengte amper paste in de maxi cosi. Daar had ik hem speciaal voor gekocht, omdat we 's nachts zouden rijden, er zit zo'n gat in waar je het gordeltje door kunt doen. Maar dat gat zit vrij laag in de slaapzak, waardoor de bovenste helft met de rits helemaal opfrommelde, en de onderste helft maar net aan paste met zijn benen. Hij zat er echt strak in. Als je een slaapzak zoekt voor in de maxi cosi, zou ik een kijken bij Prenatal, daar hebben ze slaapzakken waarvan je van de onderste helft benen kunt maken. Zo een heeft Jitte en dat zit en werkt een stuk fijner. Zoiets, ik heb de dikkere winter versie met mouwen.
ik heb een combi sleeper van ze in de kleine maat en in de grote maat. En ik vind het een ideaal ding. Dochter had het op vakantie toen het maar en graad of 3 a 6 was het lekker warm erin. De 4 seizoenen had ik. de kleine variant heb ik in de maxi cosi ook gebruikt en dat ging prima.
Hier ook de grote en kleine variant, ideaal lekker zonder dekentje in bed. En vanaf een feestje zo vanuit het campingbedje in de maxicosi en weer door naar bed.