welk merk heeft brede spijkerbroeken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door muisje14, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Mijn zoontje van 2,5 jaar heeft nogal een brede bouw. Het is erg lastig om broeken voor hem te kopen. De broeken ( mer palomino) van de oudste maat 98 passen qua lengte wel maar qua breedte niet. Zit echt te strak. Heb net zijn omvang gemeten, waar zijn broek zit, en die is 58 cm.

Het is geen optie om maat 104 te kopen want daar heeft de oudste ook broeken van maar qua lengte moet ik dan zoveel omslaan, ruim 10 cm, dat ziet er niet uit

Stijn is 92 cm en 16.8 kilo. Ik zal er vast bij zeggen dat ik ook weet dat hij 'dik' is maar hij krijgt normaal te eten en geen koek of snoep. Het is gewoon zijn bouw. Hij eet ook alles op wat hij te eten krijgt. Hij is dus geen standaard peuter die niks eet

Welke merken vallen groot uit qua breedte?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Frendz vind ik wel wat breder vallen. . Haalde ik ook voor dochter dr brede bouw ;)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik vind H&M vaak ook breed vallen, en voor jongens zeker de "baggy" modelletjes. Die zakken bij mn smalle zoontje van zn kont ook met 2 maten kleiner.
    Dochterlief heeft vrij stevige bovenbenen en billen en broekjes van H&M zitten bij haar vaak goed.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hm heeft toch ook brede modellen? naast de gewone?

5. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Bij de WE vind ik de spijkerbroeken ook best breed.

6. adi

adi Niet meer actief

Ik heb het tegenovergesteld 'probleem', maar mijn zoontje past de broeken van c&a prima. Die moet je dus zeker niet hebben voor jouw zoon ;)

Name-it heeft altijd erg grote en brede kleding, daarnaast idd h&m.

7. Storm

Storm Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Een fors gebouwd mannetje van 2. Ook iets van 94 cm en 16 kg. De baggy's van de Hennes zitten goed, ook die van Name It. Soms heb je nog wel eens van die broeken waar elastiek in zit in de boord. (ook hennes) die passen hier ook wel. C&A had ook zo'n model afgelopen winter, maar die was gevoerd, en voor mijn kereltje te warm.

edit: bijna 2 :p

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

H&M baggy of loosefit. Name-it valt ook ruim in de taille, maar valt erg kort vind ik.

Nu heeft mijn zoontje regular. Als ze van de luier af zijn is dat geen pan meer!:D

Hema, WE, Mexx valt smal. Hema en C&A hebben idioot lange pijpen.

Sevenoneseven en LCKR vallen mooi.

Deel Deze Pagina