mijn man heeft een sparta pickupp fiets, nu is ons zoontje nog te klein voor op de fiets maar dadelijk in de zomer lijkt het ons super! wij willen een stoeltje dat op allebij onze fietsen past, de mijne zal een probleem zijn maar hoe zit dat met mijn man zijn fiets..? als het goed is heb ik je foto van zijn type fiets erbij gezet, iemand ervaring mee? zou heel graag de yepp willen maar geen idee of wat past?
Ik heb ook een fiets met een rekje (personal bike) en kon de verticale staander gewoon losdraaien. Toen paste het stoeltje ook. Toen een kratje erop gezet, dus ik heb nog steeds wat aan dat rek. En zodra de kleine naar de bagagedrager verhuist, gaat de staander weer op het rek.
Mijn man had een fietsstoeltje dat op de stang bevestigd werd, was even wennen maar zou anders misschien ook nog een optie zijn. Hier past het overigens met een drager en mand prima (bobike stoeltje en scherm), maar misschien verschilt dat per fiets en merk stoeltje
Ik heb de cortina lief fiets met een yepp zitje met windscherm voorop. Past goed. Durf niet te zeggen of het op de fiets van je man past ivm de dubbele stang. Anders even langs de fietsenwinkel
helemaal top!! ik hou van dit forum want zijn jullie toch altijd lekker snel fijn om te horen ga ik denk ik even langs de fietsenwinkel om te kijken of dat past bedankt girls!