fietsstoelte mogelijk met rekje voorop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammz, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man heeft een sparta pickupp fiets, nu is ons zoontje nog te klein voor op de fiets maar dadelijk in de zomer lijkt het ons super!

wij willen een stoeltje dat op allebij onze fietsen past, de mijne zal een probleem zijn maar hoe zit dat met mijn man zijn fiets..?

als het goed is heb ik je foto van zijn type fiets erbij gezet, iemand ervaring mee?

zou heel graag de yepp willen maar geen idee of wat past?

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik heb ook een fiets met een rekje (personal bike) en kon de verticale staander gewoon losdraaien. Toen paste het stoeltje ook. Toen een kratje erop gezet, dus ik heb nog steeds wat aan dat rek. En zodra de kleine naar de bagagedrager verhuist, gaat de staander weer op het rek.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mijn man had een fietsstoeltje dat op de stang bevestigd werd, was even wennen maar zou anders misschien ook nog een optie zijn. Hier past het overigens met een drager en mand prima (bobike stoeltje en scherm), maar misschien verschilt dat per fiets en merk stoeltje :(

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb de cortina lief fiets met een yepp zitje met windscherm voorop. Past goed.
    Durf niet te zeggen of het op de fiets van je man past ivm de dubbele stang. Anders even langs de fietsenwinkel

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier een zitje bevestigd op de stuurpen. En heb gewoon het rek en mand voorop

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal top!!
    ik hou van dit forum want zijn jullie toch altijd lekker snel ;)

fijn om te horen ga ik denk ik even langs de fietsenwinkel om te kijken of dat past :D

bedankt girls!

Deel Deze Pagina