fietszitje

Discussie in 'Verzorging' gestart door renaatje86, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo!!

Ik bedacht me gister ineens dat mijn zoontje natuurlijk oud genoeg is en stevig genoeg zit dat ik weleens stukjes kan fietsen! Ben wat gaan googlen enzo maar vind het nogal wat.

Ben van plan om zo'n moederstuur op mijn fiets te zetten en dan dus een zitje, ik hoor van velen dat de bobike goed en veilig zijn maar die vind ik best wel prijzig. Ons budget laat het op dit moment niet toe om veel te investeren in het fiets gebeuren. Iemand een goedkoop en veilig alternatief of moet ik maar ff wachten tot ons budget het toelaat(of tot we een sponsor hebben gevonden:D)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    marktplaats! en dan gewoon iets zoeken. Eigenlijk zijn alle zitjes wel goed hoor. En wellicht past het wel gewoon op je fiets zonder moederstuur. scheelt wel een hoop geld! (je kunt ook los zo'n stuurding kopen waardoor je stuur niet omslaat)

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb een qibbel fietsstoeltje. Mijn zoontje zit er heel goed in!

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Bedankt! Zal eens ff kijken!

5. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Bij kringloopwinkels hier in mijn omgeving zie ik soms oude GMG fietsstoeltjes staan, maar ook vaak die van Bobike, vaak ook gewoon hetzelfde type als die je op Marktplaats ziet en voor schappelijke prijzen... Dus gezien je budget is het misschien een idee een kringloopwinkel bij je in de buurt te bezoeken, mochten ze er hebben staan scheelt het je zoiezo de eventuele verzendkosten.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wij hebben Yepp mini en maxi, idd best prijzig maar dan heb je wel wat! Zag er btw bij Halvords ook 1 van 45,- en volgens mij zijn alles stoeltjes die ze verkopen veilig dus dat is dan ook nog wel te doen toch ?

Veel fietsplezier!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Rommelmarkt of marktplaats!

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    vraag eens bij die fietsenwinkel/maker of die er niet 1 hebben liggen...zijn ze goedkoper als dat je ze nieuw zou kopen. en je hebt wel goede kwaliteit.

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier een bobike te koop met 2 blokken
    is te koop na onze vakantie en vakantie is in drenthe
    zou niet een apart moederstuur kopen hoor
    bobike fietsstoeltje 2 blokken en windscherm

10. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Bedankt voor de reacties!! De buurvrouw van mijn moeder had een tijdje terug tegen haar gezegd dat ze nog wel een fietszitje had voor mij, en laat die nou net van bobike zijn!! Net voor onze vakantie opgehaald en tim vind het super! Ze kon het windschermpje zo gauw niet vinden maar dat geeft niet.

Deel Deze Pagina