Geen idee...maar ik kijk niet graag films met een bepaald genre met familie. Ik zou me daar echt super ongemakkelijk bij voelen.
Zou er 9 maamden later ook een baby-boom zijn? En nee, ik zou er niet met schoonmoeders heen gaan! Zij vindt dat alles bespreekbaar is en ze gan zo heerlijk doorvragen op dat soort onderwerpen, ook kan ze soms een beetje to much info geven. Vind het dan ook zeer intresant om te weten dat mijn schoonvader zijn bal een keer naar binnen is geschoten bijvoorbeeld. om dat soort onderwerpen te verkomen, zeg ik nee.
Ik ga wachten tot ik hem thuis kan kijken. En die discussie of het al dan niet de juiste christian is, ben ik zoooo beu. Op facebook, forum, overal ter wereld een gezaag en gezeur over de acteurs. NATUURLIJK heeft iedereen ander beeld bij het boek, logisch toch Ik vind hem dan weer wel best goed passen bij de rol
Ik wacht tot jullie allemaal zijn geweest, dan kunnen jullie vertellen of het leuk was en dan pas ga ik eventueel...
Jaaa ik wil m ook graag zien, ben alleen bang dat ik manlief er niet mee naartoe gesleept krijg! Heb m ooit zover gekregen om naar komt een vrouw bij de dokter te gaan. Moet ik nog aanhoren Hihihi
Ik heb net de 2de trailer gezien... lijkt erop dat het niet alleen over het eerste boek gaat. Want als je al die stukken over 'haar innerlijke godin' inkort of schrapt hebben ze echt geen verhaal om 3 films mee te vullen
Ik snap niet dat mensen zeggen dat ze bang zijn dat de film, het boek niet evenaart??? Ik ben er juist bang voor dat dit wel het geval is, want serieus? Het boek was nou niet echt een literair hoogstandje. Als de dialogen net zo 'kort' zijn als in de dat boek, dan vraag ik me af of er inderdaad een hele film mee te vullen is?? Wat het boek goed maakte was de eigen fantasie van veel dames, ik hoop dus echt heel erg hard dat de film in dit geval BETER is dan het boek.
Ik ga ook 11 februari; en ook met mijn schoonfamilie Ik ben ook met hen naar de musical geweest; dus waarom ook niet. Haha.
Ik zag de trailer en het lijkt me echt een verschrikkelijke film haha ben benieuwd of jullie m leuk vinden.
Helemaal mee eens! De grote lijnen van het boek waren goed, helaas gaf E.L James te veel voorkeur aan eindeloos herhalen van scenes. Jammer bijv dat ze nooit verder door is gegaan op het verleden van Christian en zijn adoptie etc... Ik ga er ook heen, weet alleen nog niet wanneer. Ben erg benieuwd naar de verfilming. Het zijn iig goede acteurs en actrices dus daar kan het haast niet aan liggen... Ben ook benieuwd hoeveel love scenes we te zien krijgen.