figuren in haar scheren, wat vinden jullie daarvan?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik vind het wel wat aso, maar ik zou zeggen: iedereen moet het lekker zelf weten :)

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik snap je twijfel wel. Het is tof dat hij zijn eigen stijl wil bepalen.
    Maar in dit geval wil hij zijn vriendje na doen.
    Als zijn vriendje straks een oorbel krijgt oid, wat doe je dan?
    Ik denk dat je eigen grens ook belangrijk is.

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Zo'n streepje kan ik op zich nog wel mooi vinden, maar vind het dan bij donker haar mooier dan bij blond. Echte figuren erin scheren zou ik ook (proberen) tegen te houden. Maar gezien de krullenkop van mn zoontje gaat dat ws toch nooit een wens worden :p

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik vind het zo zonde om kinderen te kleden en styleren als volwassenen. Het is een kind, puur natuur op zijn of haar mooist.

Dus geen zwarte kleding, panterprints, geen trainingspakken, geen oorbellen, hakjes, en voor mij hoort daar ook dit soort haardrachten bij.

Doe mij maar lekkere vrolijke kleuren, speldjes en staartjes. Later in de pubertijd mogen ze me lekker shockeren met wat ze denken dat dan leuk is.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Op zich mee eens, maar mijn zoontje vraagt zélf heel vaak of hij een strik met blouse of stropdas met blouse aan mag. Ik probeer het vaak tegen te houden, maar hij vind het mooi.
    Ik heb pas zo'n colbert voor hem gekocht (omdat hij daar om zeurde) en het liefst doet hij m elke dag aan.
    Ik heb liever dit dan gezeur over zn kapsel;)
    Daar geeft hij niet zo om.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha mega schattig. Om op te vreten :D

7. susy26

susy26 Niet meer actief

Als tie dat mooi vind mag tie dat van mij

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind het een beetje ordi, maar als het kind er blij van wordt wie ben ik dan he...:)
    Maar over dit soort dingen valt eigenlijk niet te twisten, open bv maar eens een topic over de zgn 'ordinaire' namen. ;)
    Of over oorbellen bij kinderen. Ik vind dat bij meisjes heel erg mooi, mijn dochter heeft ze ok. Maar daar vallen ook een hoop mensen over. Dat het ordi is of kindermishandeling. 😂
    Ieder moet gewoon doen waar hij/zij blij van wordt, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen..

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Jeetje wat oordelen hier. Ik heb geen zoon. Als ik er een had mocht hij van mij een streep of een bliksemschits. Meer niet, omdat het geen lopend kunstwerk hoeft te worden. Al zou het het met zeuren vast voor elkaar krijgen. Maar met een compromis is niks mis, een kind heeft ook een mening. Het groeit er wel weer uit. En ik zie ook weer de oorbel vooroordelen voorbij komen. Als ik een jongen had, mocht hij van mij een oorbel. Mooi vind ik het niet bij zo'n klein ventje. Mijn dochter krijgt oorbellen zodra ze erom vraagt. Mijn man heeft lang oorbellen gehad, heeft gestudeerd en een goede baan. Dat zegt niks over iemand. Denken dat je beter bent dan een ander wel

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik vind t zelf niet zo mooi.. doet me een beetje denken aan de hangjongeren voor de supermarkt hihi...
    Maar mijn zoon wilde dolgraaaaaag een ster geschoren toen ie net 4 was..
    Heeft ie voor een keertje gehad, gelukkig na een maand weer naar de kapper en weer weg..
    moet kunnen..... Hij vond t supergaaf, en ik ben blij als hij blij is :)
    (binnen de grenzen natuurlijk)

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Eens!

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Omg!! Wat cute! 😍

13. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Amen :)

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb vreemde kinderen denk ik. Die willen geen speldjes, staartjes en kleurtjes.

15. Want vrolijke kleuren, speldjes en staartjes zijn wél puur natuur :(

Laten we wel wezen dat alles wat we aan mening hebben over kleding allemaal gebaseerd is op cultuur. Wat wij mooi vinden vindt een ander weer verschrikkelijk. Wat in onze cultuur ordinair word gezien is bij een andere cultuur weer een teken van kracht en levenservaring (tattoos).

Als ooit iemand had bedacht dat stropdassen voor kinderen zijn en gekleurde kleding voor volwassenen dan was dat nu de norm geweest :p

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ik persoonlijk vind het echt niet mooi net als een oorbel bij een jongen. Als hij het zelf echt heel graag zou willen zou hij misschien 1 keer zo'n streepje mogen maar liever niet en al helemaal geen figuren.

17. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik was ook gezwicht voor een manneke van 4 dat al graag een ster in zijn haren wil

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Volwassen kleding vind ik ook niet mooi, maar bumba of disney kleding ook weer niet. Smaken verschillen he

Dit vind ik wel een goede

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Thnx!!:)
    Haal deze foto zo weer weg:)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid