het lijkt op de foto groter dan het is hoor.. zal zo nog even meer fotos plaatsen met wat hij heeft gehad
Nee, omdat ik het aso vind kijken + gewoon ook heel lelijk vind. een streepje vind ik wel leuk ( en dan de haren schuin naar de andere kant.)
Het ligt er een beetje aan wat.... Een streep of bliksem ding zou ik prima vinden, maar een hele tekening hoeft van mij niet zo. Zoontje heeft nu een streep met haar opzij (voetbal haar noemt hij het ), had hij bij een buurjongetje gezien en toen wilde hij het per se ook zo. Moet wel bekennen dat zoontje nogal een sterke wil heeft en precies weet wat hij wel/niet wil. Dus de kans wel aanwezig dat ik hem gewoon laat gaan wanneer hij straks iets anders wil. Hij moet het mooi vinden en vind het eigenlijk ook wel leuk dat hij gewoon doet wat hij leuk vindt.
Het hangt voor mij een beetje van de rest van het kapsel af, of ik het leuk vind. Alles op dezelfde lengte en dan een figuur in de zijkant vind ik niks, maar als het bovenop (veel) langer is, vind ik het supertof! Ik vind het trouwens een enorm stoer als kinderen hun eigen stijl kiezen. Bij mijn zoon op school zit een meisje in groep 8, die heeft de zijkanten ook heel kort en bovenop is het lang, en ze heeft het altijd in een fel kleurtje. Ik word altijd blij als ik haar zie lopen Het is toch supercool als je daarvoor durft te kiezen als kind én als je het dan ook nog mag van je ouders? Als je het niet meteen aandurft, lijkt eerst een streep me een goed compromis hoor! Kan hij altijd de volgende keer nog een heel figuur nemen
Jaaa, dit bedoel ik dus met bovenop langer (en dan mag het van mij nóg wel langer, maar goed, onze zoon heeft altijd een hanenkam van een centimeter of 12 ). Dit is toch vreselijk schattig en stoer tegelijk?
Nanni, ik vind t zelf ook niks meer,maar moet toegeven dat ik t bij je zoontje echt heel mooi geschoren vind! Super
mijn zoon heeft streepjes. Maar kronkels etc niet. Geloof ook niet dat hier een kapper zit die dat kan haha. Streepje vind ik prima hele figurer wat minder
Nee ik hou er absoluut niet van. Mocht onze zoon het willen dan mag hij als compromis een klein streepje,meer ook niet.