Nee dat mag mijn zoon niet. Ik vind het er erg ordinair en aso uit zien. En vooral in combi met een oorbel. Heen haar op mijn niet gescheerde hoofd dat mijn kind dit krijgt
Bij kinderen vind ik het verschrikkelijk. Bij volwassenen... daar moet je het type voor zijn. Vaak is dat niet het geval en dan vind ik het er aso uitzien.
Ik vind het er niet uit zien, vind het een erg hoog tokkie gehalte hebben. Mijn zoon had dat dan ook niet gemogen
Mijn zoon mag dat echt niet, maar ja hij mag ook geen stekeltjes van mij. En zolang ik daar nog echt wat in heb te zeggen, zal ik dat ook zeker blijven bepalen.
Ik vind het niet mooi nee, en vind het persoonlijk een beetje ordinair gezicht.. Ben blij dat mijn kids het hier nooit over hebben
Ik kom ook net weer van de kapper af met de jongens. Deze keer geen figuren alleen een saai streepje..
Nou idd zeg. Wij zullen dan bij de ordinairen horen, maar ik ga me in ieder geval niet verlagen met zulke opmerkingen..:
Ik vind het gaaf. Wat een reacties weer het is gelijk weer ordi wat mag nog wel? Zag iemand zeggen geen stekkels?
Mijn kind zou het ook niet mogen, ik vind het niet mooi. Maar bij mij inderdaad ook geen stekeltjes, wij zijn gewoon geen types voor.
Dan is het goed! Het is het karakter wat telt. De mening van anderen telt ook, maar dat telt dan voor die anderen Ik vind het niet mooi, echt niet. Toch niet bij mijn zoon. ik vind het wel stoer. Maar dan is zo een jochie al een hele kerel he. Ik wil zolang mogelijk dat jochie houden