Ow hell no. Ik geef nu mijn mening omdat het grvraagd wordt he. Ik vind het vreselijk en ook heel erg ordinair...en sorry maar zoals ik op de foto's zie icm een oorbel...dat is voor mij wel het toppunt daarvan.
Toen ik de tt las, dacht ik dat het over een volwassen man ging; neeee! Maar bij een kind, lekker doen! Als 't niks is, is het ook zo weer aangegroeid. Ook totaal niet mijn smaak hoor, maar ik zou 't mijn zoon niet verbieden als hij het wil.
Hier zou zoon het ook niet mogen. Vind het ontzettend ordinair staan en idd al helemaal met een oorbel erbij.
Iedereen mag zijn mening geven hoor En inderdaad ze zijn dan ineens zo groot. (hij is ruim 6) Bij de jongste van 3 doe ik het ook niet hoor
Even offtopic omdat ik zo nieuwsgierig ben Is 1996 jouw geboortejaar? Omdat ik lees dat je zoontje ruim zes is. Sorry offtopic
De kapper heeft mijn zoon eens opgeschoren van achter. Dat ging mis en dat stukje heeft langer dan 2 weken zo gezeten. Ik baalde er ontzettend van. En dan zat het nog achter zijn oor. Ik vind die korte kapsels sowieso niet zo mooi staan, maar dit maakt het meteen zo 'groot'. Het kinderlijke is er af en dat vind ik zonde. Bovendien vind ik het echt niet mooi staan. Ik snap de trend ook niet, net als een stuk van je wenkbrauw afscheren. Zal er wel te oud voor zijn om zoiets te snappen. Misschien is het alleen hartstikke hip onder de youngsters
heb de rest niet gelezen maar waarom niet zijn haar toch, 1 van mijn dochters heeft de rihanna look 1 kant opgeschoren (ok ok ok was even slikken die mooie krullen eraf) maar zij wilde dat graag en dus mag dat, andere dochter van mij had haar tot haar knieen mooie pijpekrullen en die besloot het volledig af te laten knippen voor kika nou meis als jij dat wilt doen super doen het groeit wel weer aan hoor
Oh absoluut niet. Vind dat verschrikkelijk ordinair, figuurtjes of een streep zijn echt no go. Ben in staat ze te onterven als ze het stiekem zouden doen. Vind dat afschuwelijk. Sorry..
Mijn zoon heeft zijn haar zo, dus dit streepje. Zijn haar is alleen niet zo lang omdat hij kroes/krullen heeft. Bekijk bijlage 475956
Eerlijk gezegd ben ik blij dat de kapsels die ik hier op foto's zie, hier niet zo 'in' zijn, ik zie eerlijk gezegd bijna geen kinderen met zulke opgeschoren haren, laat staan met figuren erin. Hier op school zie je meer dit soort kapsels http://3.bp.blogspot.com/-KhoNMKeT63g/VL-40VZ9uJI/AAAAAAAAII8/TuPTF6nvCiE/s1600/trendy%2Bjongenskapsel%2B2015.jpg Wat nonchalanter en niet geschoren
Whahaha wat een reacties hier. Onterven wordt zelfs genoemd. Sorry hoor maar wat een rare reacties maar goed karakter wordt natuurlijk ook bepaald door hoe iemands haar zit. Hier zou dat mogen. Waarom niet. Het is niet alsof het voor altijd is. Als mijn kind dat graag zou willen waarom niet. Maar goed ik heb ook tattoo's en mijn man ook dus we zullen wel onder de aso's vallen.
Mijn zoon is al een puber van bijna 14 die maak je echt niet blij met een kuifje oid dat kan niet eens met zijn haar. Die wil natuurlijk ook een echte Pelle kapsel! Ik vind zelf een kort koppie mooier bij hem staan maar wie ben ik om dat van een bijna 14jarige te eisen,hij mag van mij zijn eigen stijl ontwikkelen. En daarin weet hij gelukkig heel goed wat wel en niet kan.
Jeetje zeg, er wordt toch een mening gevraagd? Niemand zegt dat mensen met streepjes of figuurtjes vreselijk ordinaire mensen zijn en asociaal gedrag vertonen. Mensen vinden het zélf niet mooi, zij vinden het zélf ordinair. Een mening. Geen feit Ik heb ook een tattoo en ben verre van aso of ordinair. Als iemand dat vindt, prima. Maar ik voel mij dan ook niet aangesproken.