figuren in haar scheren, wat vinden jullie daarvan?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Er wordt om een mening gevraagd en jij kunt niet bepalen hoe iemand zn mening geeft. Van die figuren hebben voor mij nl niks met niet mooi te maken. Ik vind het ordinair. Mijn dochter bv zie ik het liefste met een bobje...zij wil lang haar...prima, zover volg ik mijn kind. Maar regel is dat het vast moet...staartje...vlecht...whatever. want los haar vind ik nl NIET MOOI. Dat noem ik niet mooi. Das iets heeeel anders dan die figuren.

En als je je zo stoort aan zulke meningen...dan moet je niet in dit topic lezen want je kunt op je vingers natellen dat er zoiets tussen staat.

Gut wat een gezeik hier toch altijd met die tere zieltjes...bleggggggh

Zo adem in..adem uit...dat is eruit.

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dit vind ik echt een mooi kapsel! Mijn zoontje heeft ook zo'n lekkere volle bos. Alleen niet opgeschoren want hij is bang voor de tondeuse :D

Maar die figuurtjes....nee dat kan ik niet mooi vinden. Zeker niet icm oorbel. Een streep zou ook mijn compromis zijn.

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens!

Ook het gedeelte haren vast hahaha

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Iedereen heeft zijn eigen mening, en dat vind ik prima.
    Maar waarom vind je het ordinair? (is gewoon oprecht een vraag) en niet gewoon lelijk/ niet mooi?

ik ben geen teer zieltje en kan wat hebben hoor, ik wist ook dat dit soort reacties zouden komen, maar mij heb je er niet mee. Iedereen doet waar ie zichzelf prettig bij voelt

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.822
    113
    Nee, hier ook niet gezien, mijn zoontje wil ook een "ronaldo oorbel", tja, jammer maar helaas, gaat niet gebeuren.

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn jongens hebben beide een Pelle kapsel, staat super leuk.

Aszz dat kapsel van jou zoontje vind ik ook geweldig. Buurjongen heeft dat ook, en dan goed opgeschoren.

Ik heb dan weer niks met jongens met langer haar, of tot over de oren

7. tuc

tuc Niet meer actief

Omdat dat echt een verschil maakt voor mij. Niet alleen met haar hoor of in dit voorbeeld. Maar ik word er soms zo moe van hier..je moet alles in bubbeltjesplastic verpakken. Als ik iets stijlvol vind is dat iets anders dan wanneer ik het mooi vind. En wanneer ik iets ordinair vind dan is dat iets anders dan wanneer ik het lelijk of niet mooi vind.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat staat ook super leuk bij je jongens! Heel erg stoer.
    Lang(er) haar vind ik ook niets.
    Oorbellen ook niet.
    En dragonball Z kapsels zoals Amdaa liet zien met 1.5 kilo gel ook niet.
    En meiden met los haar ook niet 😝 Staat onverzorgd en slordig.
    Maar als ze een paar mooie speldjes in hebben en het half los hebben vind ik het wel weer leuk. En bobjes bij meisjes vind ik helemaal geweldig.
    Zo.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Pelle?? Ik mis iets

O en over half los...zo heb ik ook weer een compromis gesloten vandaag. Een halve staart gemaakt waar dus de onderste helft los hangt..een vlecht van die staart en dan een bloem bovenin.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja je mist iets 😝 Lekkere vent met leuk haar.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik vind een figuurtje in het haar juist erg leuk. Mijn man doet het zelfs wel
    Is . Zoontje komt niet verder dan een streep ;) en kort boven op. Soms ook lang of te wel het voetbal kapsel :). Hij wil echter bijna geen gel in dus dan is het echt lelijk
    Mijn dochter heeft erg lang haar maar mag het ook dragen zoals ze wil. Soms los, soms heel apart ingevlochten dan weer staartje. Heb mijn mening maar het is hun kapsel. Mijn dochter is nu 8 en als ze morgen beslist kort haar te willen zou ik dat jammer vinden maar wel toelaten. Als zoon kale kop mooi vind , jammer maar ook prima.

Kapper van mijn zoon kost 10 euro. Zoontje gaat 1x in de 4 Max 6 wk. Dan kan hij alweer staartje in ;) .

12. tuc

tuc Niet meer actief

A ja ff gegoogled...niet verkeerd nee. Maar de foto's die ik zag hadden wel heul veul gel.

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Haha inderdaad :)

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nee valt heel erg mee hoor, gewoon normaal om het in model te doen

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Is vooral wax. Reuzel om precies te zijn. Schorum in Rotterdam heeft zelfs een Pelle 'pakket' haha.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Ja misschien dat hij dat doet...zodat het de hele wedstrijd goed zit;)

17. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik heb gewoon een hekel aan kakmadametjes die iemand met oorbellen/figuurtjes in haren/tattoos etc bestempelen als minderwaardig (want dat is wat ordinair betekent)
    Waarom veroordelen op wat een ander doet, jij wordt toch niet veroordeeld omdat je het niet doet?

Ga een keer los meid! Gooi je remmen los en wees eens niet zo zogenaamd braaf, want vind je dat jij je hier op het forum als een betweterige aso gedraagd. Een zogenaamde brave Hendrik maar ondertussen is iedereen die wel doet wat ze leuk vinden ordinair.

18. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ja hoor dat zou mijn zoon mogen.
    Leuk mannetje nanni1996!

19. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Blijkbaar voel je je aangesproken? Ik zie niet mensen anderen in elkaar trappen, maar blijkbaar vind jij jezelf in elkaar getrapt? Als mensen een geschoren kapsel met figuurtjes + oorbel ordinair vinden (ik ook), dan heb ik een mening over dat kapsel. Ik heb geen mening over de mensen die dat wel zelf of bij hun zoon toelaten. Volgens mij heeft Nanni een hartstikke leuk zoontje die superblij is met zijn eigen kapsel, mooi toch? Die mensen kiezen dat zelf, en als zij dat mooi vinden, nou prima.
    Als jij stelt dat alle jongens met lange kapsels nerds zijn, en jongens met geschoren kapsels populair, dan trek jij blijkbaar wel een mening over een kapsel door naar een mening op de persoon. Een mening over een kapsel gaat bij mij echt alleen over het kapsel, en daar wordt hier naar gevraagd.
    Ik snap niet waarom het meteen doortrekken wordt naar hele bevolkingslagen aanvallen. Ik vind grote zichtbare tattoo's bijvoorbeeld ook ordinair, maar ik heb een vriend die dat heeft en dat is een hartstikke leuke jongen hoor. Ik vind zijn tattoo niet mooi, hij wel, en hij moet er mee lopen. Ik zou het niet doen omdat ik dat ordinair vind, maar elk ander persoon mag doen en bepalen wat hij wil hoor, en dan heb ik geen enkele mening over die persoon nog, alleen over het kapsel, oorbel of grote tattoo.

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    tja ieder zijn mening toch ik vind een bobje vooral bij meisje echt walgelijk om te zien, dat ouwewijven kapsel op een kleine meid nee echt echt zonde zooo ontzettend lelijk en dat haar opzij met een streepje is naar mijn idee echt gemaakt voor de nerdjes onder onze kids sorry mijn mening he no hard feelings ;)

doe mij dan maar lekker mijn kids die dan maar aso eruit zien maar wel zichzelf heel fijn en prettig voelen met hun rihanna kapsel en tja zelfs als ze figuurtjes willen houdt ik ze niet tegen lekker doen (en niet gepest worden omdat ouders denken dat ze bepaalde dingen moeten doen bij hun kids zoals boblijn bij een kleine meid of een nerdkapsel)

Deel Deze Pagina