figuren in haar scheren, wat vinden jullie daarvan?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

en daarom snap ik dat gedoe ook niet. Ik vind het prima dat jij dat van boblijntjes vind. Ik ga er tenminste vanuit dat je het kapsel ouwe wijverig vindt en niet mijn kind als die dat zou hebben;)
    Maar helaas...het moet lang.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh nee geen figuren hoor. Dat vind ik echt helemaal niks. Ik vroeg het net aan mijn man en die vroeg of ik gek geworden was. Nee dat mag ons zoontjes dus niet.

Het streepje (en zoals ts het nu heeft zitten) vind ik dan weer wel mooi. Ik weet niet of het goed zou vinden maar dat is dan wel weer onderhandelbaar :p

Maar geen oorbel hoor. Dat vind ik echt niks voor een jongen. En meisjes inderdaad haren vast (al heb ik zelf altijd mijn lange haar los haha) anders piekt het zo.

Maar on topic ts: ik vind het een mooi compromis zo!!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee, vreselijk! Ik vind het ook ordinair. En al helemaal met ook nog een oorbel.

Maar... ieder zijn ding toch? Als jullie er blij mee zijn, lekker doen!

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Dit is leuk,er is toch ook een voetballer kapsel wat ik op het schoolplein hoor? Ook iets met een streep?
    Als zoonlief iets groter is mag hij best zo'n streepje,liever niet aan de zijkant maar wel zo op het hoofd.
    Voor nu wil ik hem nog even lekker een kleuter houden en mijn neus in zijn zachte haartjes stoppen....

5. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik vind het nogal lullig dat nanni foto's post van haar prachtige kind. Zij kiezen voor figuurtjes en zij hebben gekozen voor een oorbel. Ik zou zelf ook mijn zoon geen oorbel geven, maar ik zie enkel een schattig kind met een stoer kapsel. De oorbel zou ik niet doen maar heb er geen mening over. Een kind of iets van een kind zien als ordinair gaat er bij mij niet in. Je MAG toch niet het kind van een ander (of zijn kleding/kapsel) als ordinair bestempelen. Dat vind ik asociaal. Je mag het denken, maar om het te zeggen......

6. Tweedeopkomst

Woehoeeee yeeehhh you go girl!
    Dus dat!!

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Dank je wel!

8. mumija

mumija Niet meer actief

Whahahahaa..mijn dochter heeft ook een Rihanna kapsel!:D Ze is 16. En die van 18 heeft een hele tijd lila haar gehad..:D. Ze heeft nu weer haar eigen haarkleur want ze is aan het stagelopen op kantoor.
    Icm al hun piercings vreselijk ordinaire meiden..;).
    En mijn jongens nu dus een Pele kapsel. Superstoer..:cool:. Met een hele strakke streep, zoals mijn oudste zoon zegt..:D:D;)
    Ik moet zeggen dat ik daar heel makkelijk in ben hoor; heb zelf ook m'n haren in alle kleuren van de regenboog gehad haha.

9. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Grappig dat je altijd leest dat dit soort keuzes gelijk staan aan het los laten van principes en gezien wordt als "je eigen ding doen". Mijn dochter van 6 zou zichzelf kapot schamen met slierterig los haar en mijn zoon van 4 vindt de kapsels waar het hierom gaat vreselijk! Die houden van polootjes, nette staarten en vlechten en een strakke scheiding. Dat maakt ze net zo vrij als de gevallen die hier worden genoemd maar krijgen blijkbaar net zo'n bevooroordeelde stempel...

10. Ik vind zo´n figuurtje in het haar hartstikke tof! Maar helaas heeft ons zoontje witblond haar, dus gaat hem hier niet worden, want waarschijnlijk zie je het niet eens.... ;)

Nee, wij gaan voor een John de Wolf kapsel :p

Verder denk ik echt van: wow, het is maar een kapsel hoor! Zeker bij jongetjes is het binnen de kortste keren weer eruit gegroeid. Maar dan hebben ze wel de ervaring dat ze zelf een keuze mogen maken in hoe ze eruit zien.... Dat je hen dat vertrouwen en de vrijehid geeft om zelf hun kapsel uit te mogen kiezen lijkt me vanaf een bepaalde leeftijd toch wel heel waardevol.

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Mijn zoon heeft er voor gekozen, voor zijn kapsel en voor zijn oorbel! (Oorbel heeft jij nog geen jaar, dus echt zijn eigen keuze)

En joh verder laat ik mensen lekker kletsen over ordinair zijn 😉 je wil vast niet weten hoe ik denk over mensen die altijd de beste opvoeding hebben 😉 (meer zeg ik er niet over, en nee dit heeft niks met kapsels te maken)

Thanks voor je complimenten over mijn ordinaire jongen 😉

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.822
    113
    Mijn zoontje wilde perse een streepje in zijn haar omdat ronaldo dat heeft en ach nerds hebben de toekomt toch, laat hem dan in jouw ogen maar lekker een nerd zijn.

13. Tweedeopkomst

Misschien eerst zijn haar zwart verven? 😂😂😂
    Hahaha 😝

14. Ordinairrrr :p :p

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik moet jullie dan maar kakkers noemen om in het straatje te blijven.. en uiteindelijk spelen onze kids super leuk samen (bewijs van spreken) en is er alleen verschil door het kapsel

16. Tweedeopkomst

Heb net even gegoogled op ordinair kapsel, maar zag geen kapsels met figuurtjes langskomen. Hahaha

17. mumija

mumija Niet meer actief

Helemaal mee eens. Nanni post foto's van haar zoon om een voorbeeld te laten zien en dan komen de reacties van "ordinair" en poeh poeh een oorbel..:$, vast een bepaalde bevolkingsgroep:$.

Zeg dan gewoon dat het niet je smaak is.
    Maar er weer van alles bijhalen wat helemaal niet nodig is...dat is pas ordinair. Oftewel; een gebrek aan fatsoen.

Nanni, je hebt een prachtige zoon! Superleuk kapsel!. De mijne hebben ook vaak figuurtjes maar die zie je niet zo goed omdat ze hoogblond zijn:D. Sinds vanmiddag weer "gewoon" een Pele streepje. Ook leuk. En mijn oudste zoon heeft ook een oorbel (gehad). Hij heeft hem nu al een tijdje uit, sinds hij op de middelbare school zit.

18. Tweedeopkomst

Owjaaaa vergeten 😓😓

19. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Helemaal eens! Ik laat mijn kinderen vrij maar die hebben wel natuurlijk een bepaalde smaak ontwikkeld. En ze zullen, net als ik, nooit een vriendje veroordelen of een kapsel of shirt of wat dan ook. Ik persoonlijk ben niet zo gecharmeerd van oorbellen bij een jongen maar puur omdat ik het niet mooi vind, niet omdat het een stempel geeft.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Ow nee...als je dat googled niet nee, want het zijn allemaal plaatjes van vrouwen. Maar als je op ordinair jongenskapsel googeld wel hoor

Deel Deze Pagina