Sorry, helemaal mee eens. 😌 En bovendien zou het hier op school ook niet mogen net zoals jongens ook geen oorbel mogen dragen op school.....😅
+ 100 Dank u, ook nu scheelt het mij weer een hele hoop typewerk op de vroege ochtend! @MamMo/Aszz, dat vind ik wel weer leuk eruit zien. Stoer maar toch verzorgd en niet ordi/aso. 👍🏼👍🏼
Zo'n idee heb ik al steeds bij dit topic. In de randstad/steden heb je weer hele andere stylen als in dorpen ed. Die foto die je postte, dat is hier echt een kapsel van heel wat jaren terug. Overigens vind ik die figuren en streepjes niet zo goed uitkomen op blond of licht haar, maar dat terzijde.
Ik vind het heel kunstig . Maar wel vreselijk lelijk. Dus nee ik zou mijn zoon dat niet toelaten. Net als mijn dochter niet een zijkant kaal mag scheren.. doen ze maar als ze wat ouder zijn en ik minder te zeggen heb
Hier een streepje, alleen met zijn blonde haren zie je het niet heeeuul erg.. Maarja wat papa heeft wil hij ook.
Goh... Ik heb zelf het woord ordinair niet in de mond genomen. Wel gezegd dat ik het niet mooi vind. Geweldig om te lezen dat dit wel mag, van jou. Mijn zoontje heeft toevallig wat langer haar. Heel 'fijn' om te lezen dat het dus volgens jou een onverzorgd uitziende, niet populaire schoolnerd moet zijn. Opvallend trouwens dat je vindt dat mensen niet mogen zeggen een kapsel ordinair te vinden, maar vervolgens wel dit soort dingen te zeggen over een ander. Op basis van een kapsel vorm ik geen mening over een ander. Wel op basis van de uitspraken die iemand doet...
Iedereen mag vinden wat ie ervan vind. Het is mijn zoon en zijn keuze en die respecteer ik. Iemand die het ordinair vind, prima is jou mening Iemand die het lelijk vind, prima is jou mening Iemand die het leuk vind, lief Iemand die het gaaf vind, super lief
Precies Trouwens, mijn zoon heeft verschillende kapsels gehad. Kort, toen kort maar met stekeltjes bovenop, toen kort met een kuif en nu weer langer. We hopen dat hij het zelf straks ook mooi gaat vinden, want dit past het beste bij hem. Zo'n 'stoer' kapsel past niet bij hem. Hij heeft een heel lief, engelachtig gezichtje. Daar passen die dingen niet zo goed bij. Gek genoeg heb je er met wat langer haar meer werk aan. Vraag mij af wat mensen dan van ons denken. Eerst was hij dan populair, toen werd hij een nerd en nu is het geld op voor de kapper. Serieus?
Ja want blijkbaar heb je ook geen geld voor de kapper als het kind geen geschoren kapsel heeft Dus een mening over een kapsel is not done, we moeten maar vooroordelen vormen over de mensen zelf, dat mag wel??
Ik vind de geschoren kapsels ook echt niet mooi. Mijn eerste gedachte is ook wat vreselijk ordinair/tokkie. Maar goed, dat mag je niet zeggen blijkbaar. Ik moet hierbij ook altijd denken aan van die mannen/jongens met Tunderdome of Bacardi logo's in hun haar geschoren. Overigens zou ik het misschien wel goed vinden als mijn zoon zoiets voor 1x doet als bijvoorbeeld het WK is. Denk ik. De foto's van al die lieve kereltjes: niks mis met die lieverds, alleen ik vind hun haartjes gewoon niet zo mooi.
Overigens vind ik het in deze discussie de leeftijd van het kind crusiaal. Als een tiener van 15 in zijn experimentfase groen haar met figuren erin wil vind ik dat een beetje hetzelfde als meiden met paarse plukken en creatieve jassen ed. Zo'n fase waarin de tiener zo anders mogelijk probeert te zijn. Maar bij een kind schaar ik het persoonlijk onder dezelfde noemer als je haar paars verven. Dat mogen ze ook nog lang niet.
Ow ja mijn zoon is een "echte" voetballer. Hij wilde eerst de 2e Messi worden, doel is veranderd hij wil een 2e Jaap Stam worden. Dus hij ziet veel kapsels voorbij komen
Hier gevraagd aan man of zoon dit mag als hij dat wil. Man zijn antwoord " alleen als het Mickey Mouse wordt" ik denk dat dat een nee is Zelf vind ik er niet veel van. Bij andere kindjes leuk om te zien hoor als zij er gelukkig mee zijn helemaal goed maar mijn jochie hoeft dat niet is mijn mening.
Ja hoor! Mag van mij . Zelfs al vind ik het niet leuk of staat het ze niet. Zou wat zijn dat ik met m'n regenbooghaar mijn kind "verbied" om creatief te zijn Als dochter over een paar jaar bij me komt dat ze ook van die kleurtjes wil, of ook dreads wil (wel neppe) dan doe ik dat ook met plezier .
Lol mijn zoon weet niet eens wie Pelle is (ik moest ook googlelen wel leuk niet bijzonder...)😊 Hier zijn de kids uit zijn klas ook niet zo bezig met kapsels of voetballers volgens mij. Die van mij loopt er het liefste elke dag zo bij...
Ik vind het heel lelijk maar 1x zou ik wel oke vinden. Ze worden er zo blij van en met 2 weken is het weer weg. Een streep vind ik ook niet zo mooi maar ja, dat is nou eenmaal mode en het is niet spuuglelijk dus dat zou ik wel goed vinden.
Hihi dank je! Bruno Mars is ook zn grote voorbeeld haha Hij kijkt ipv voetballers op tegen hem en Michael Jackson