ik ben ook opzoek naar zoiets. ik heb geen buik maar heb binnenkort een bruiloft en dan trek ik een strakke jurk aan. dus ik graag iets dat mijn buik plat eruit ziet in de jurk. wat kan ik daarvoor gebruiken? en waar haal ik dat? weet iemand dit?
Heb ze jarenlang van de hema gebruikt, maar ben nu om op die van miss etam. vind ik net ff wat beter zitten persoonlijk
Nou heb er een gehaald bij de action. Mijn mening, niet doen als je echt corrigerend wil. Zit wel lekker maar echt corrigerend is het niet.
ik heb zo´n broekje van miss Etam. En ik droeg ze van de zomer met name onder een jurk. Nadeel vond ik wel dat de rand van het broekje omlaag rolde als ik ging zitten....
ik heb 2 broekjes van de hema en die kan je bijna optrekken tot onder je borsten. Vind ze erg goed zitten en lijk er veel slanker door!
Durft (wil) iemand hier eens een foto plaatsen van verschil (met corrigerend hemd en zonder). Ben zo benieuwd of het echt zo goed werkt. Ben ook aan het twijfelen, mag ook via pb. (uiteraard snap ik het goed als niemand zich daar geroepen door voelt)
Skye Nee bedankt, ik niet.. Bedankt voor al jullie reacties, dames! Ik heb gister een knicker en hemdje (die van 17,-) bij de HEMA gehaald, heb Het helpt wel, maarr.. Ik had er stiekem ietsje meer van verwacht. Haha! Maarja, is geen wondermiddel natuurlijk. Zwembandjes en slappe buik zijn wel minder.
Oh, en misschien heb ik een lang bovenlijf, maar ik krijg het broekje niet tot onder m'n borsten. Centimeter of 5 á 10 daaronder zeker wel.
Ow ja, ik vind dievan de Hema van steviger materiaal dan die van de Miss Etam. Model blijft van de Hema ook mooier.