figuurcorrigerende body

Discussie in 'De lounge' gestart door daydreamer, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ben ook opzoek naar zoiets. ik heb geen buik maar heb binnenkort een bruiloft en dan trek ik een strakke jurk aan. dus ik graag iets dat mijn buik plat eruit ziet in de jurk. wat kan ik daarvoor gebruiken? en waar haal ik dat? weet iemand dit?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heb ze jarenlang van de hema gebruikt, maar ben nu om op die van miss etam. vind ik net ff wat beter zitten persoonlijk

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Nou heb er een gehaald bij de action. Mijn mening, niet doen als je echt corrigerend wil. Zit wel lekker maar echt corrigerend is het niet.

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    ik heb zo´n broekje van miss Etam. En ik droeg ze van de zomer met name onder een jurk. Nadeel vond ik wel dat de rand van het broekje omlaag rolde als ik ging zitten....

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb 2 broekjes van de hema en die kan je bijna optrekken tot onder je borsten. Vind ze erg goed zitten en lijk er veel slanker door!

6. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    je hebt ook verschillende soorten bij v&d.

7. Skye

Skye Niet meer actief

Durft (wil) iemand hier eens een foto plaatsen van verschil (met corrigerend hemd en zonder). Ben zo benieuwd of het echt zo goed werkt. Ben ook aan het twijfelen, mag ook via pb. (uiteraard snap ik het goed als niemand zich daar geroepen door voelt)

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

#28 daydreamer, 19 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2010
    Skye Nee bedankt, ik niet.. :)

Bedankt voor al jullie reacties, dames!

Ik heb gister een knicker en hemdje (die van €17,-) bij de HEMA gehaald, heb Het helpt wel, maarr.. Ik had er stiekem ietsje meer van verwacht. Haha! Maarja, is geen wondermiddel natuurlijk.
    Zwembandjes en slappe buik zijn wel minder.

9. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Oh, en misschien heb ik een lang bovenlijf, maar ik krijg het broekje niet tot onder m'n borsten. Centimeter of 5 á 10 daaronder zeker wel.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb nog nooit last gehad van oprollende randen of ophopingen erboven/eronder.

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ow ja, ik vind dievan de Hema van steviger materiaal dan die van de Miss Etam. Model blijft van de Hema ook mooier.

12. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hahaha! Ik wil wel kijken of ik morgen wat foto's kan maken hoor!

Deel Deze Pagina