Ik wil bij de hema een figuurcorrigerend hemdje/ topje halen. Voel me gewoon niet lekker als ik een jurkje oid aan heb. Maar op de site zie ik verschillende staan. Welke is fijn? Hebben jullie er ervaring mee? En nog een vraagje; ik heb al niet veel borsten, duwen ze ze niet helemaal plat zodat er echt niks meer overblijft??
Ik heb er ook 1 gehaald bij hema(weet niet welke precies) maar ga hem terug brengen. ik heb cup d maar ze worden helemaal plat gedrukt in de top. Op zich nog niet erg want ik vind grote borsten niet mooi dus ze mogen wel naar een B gedrukt worden, maar ziet er gewoon echt niet uit. Je ziet gewoon dat ze geplet worden
Ik heb ook gehad na de zwangerschap, die van de hema. Zit voor geen meter en je borsten worden inderdaad helemaal geplet
ik vond ze juist wel prettig van de Hema! ik had die met V-hals. Heb zelf cup C en ze werden niet geplet. (die droeg ik nog wel eens voor mn zwangerschap)
Ik heb ook die met de V-hals. Ik vind ze ook wel fijn. Mijn borsten zijn ook niet groot, maar kan niet zeggen dat ze nu nog eens extra geplet worden
ik kan juist niet meer zonder. heb altijd voorgevormde cup bh aan, en voel allen maar dat "ze" meer steun hebben.. (heb ook kleine borsten). en gister had ik mn hempje alweer aan, ideaal!
Ik heb altijd 1 aan van de hema. Heb die met kant en strikjes een 3 met de v-hals. Ik vind juist niet dat mijn borsten geplet worden. Vond het eerst wel erg wennen, want best wel strak, maar daar ben je zo aan gewend.
Ik heb 'm ook en ik vind de bovenkant juist niet zo strak (in mijn geval dan), ik heb die met V-hals. Ik heb een B-cup en die wordt (gelukkig) niet geplet. Ik vind de top wel behoorlijk strak zitten. Dat is ook wel de bedoeling natuurlijk, anders zou hij niet figuurcorrigerend zijn, maar ik krijg 't er soms wel benauwd van. Hij kruipt ook regelmatig omhoog en dan zit t'ie dus onder mijn borsten opgestroopt..... Maar onder een jurkje word je er wel mooi slank van!
Ik heb 2 verschillende van de hema en ik heb er ook nog 2 van de action. van de hema drukken beide je borsten plat.. Die van de action heb ik dat niet maar jah die van de hema corrigeert iets meer
Oke veel verschillende ervaringen dus, maar veel goede... Action: hebben ze ze daar ook?! Nu nog steeds?! Dan ga ik echt eerst daar kijken want is veel goedkoper, en om te kijken hoe het bevalt
ik pak ook mn eigen maat! want anders kom ik er helemaal niet meer in idd! Female , ja die van action zijn ook goed hoor!! bevielen mij altijd prima!
HEMA - dames - ondergoed - figuurcorrigerend hemd Ik had die (volgens mij dezelfde als de meesten hier)